פנאתינייקוס ועודד קטש רשמו אמש (שישי) את ניצחונם המרשים ביותר מאז שהמאמן הישראלי מונה לתפקיד - 72:91 באתונה על ולנסיה, שנאבקת על הכניסה לפלייאוף היורוליג. פאו לא פיגרה לשנייה אחת במשחקה ה-500 בהיסטוריה במפעל הבכיר ביבשת.
היוונים שיפרו מעט את מאזנם העגום ל-14:8, ורשמו ניצחון שלישי ברציפות בבית. הספרדים לעומת זאת הפסידו בפעם השלישית ברצף והשישית בשבעה משחקים (מאזן 12:11). נמניה נדוביץ' הוביל את הקלעים של פאו עם 16 נקודות (למרות 2 מ-11 מחוץ לקשת) ו-7 אסיסטים, ארון ווייט ואלפתריוס בוכורידיס קלעו 12 כ"א.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. יכול להיות מרוצה
(צילום: EPA)
"אני שמח מאוד מהצורה בה שלטנו במשחק", אמר קטש בסיום. "השחקנים ביצעו את תוכנית המשחק בצורה מצוינת. אנחנו תלויים מאוד בהגנה שלנו. ברגע שהשגנו עצירות ושלטנו בריבאונד, זה עזר לנו להשיג נקודות קלות. גם העובדה שקיבלנו את פפיאניס ופפאפטרו בחזרה סייעה".
בוכורידיס, שכאמור היה מהמצטיינים בפאו, העדיף להתייחס למשחק הקודם נגד ריאל. הגארד היווני בחר לתקוף בצורה קשה את מאמן הבלאנקוס, פבלו לאסו, על כך שדרש כי יספוג עונש בעקבות העבירה הבלתי ספורטיבית שביצע על ג'ייסי קארול: "זה היה רגע רע עבורי, אבל העבירה לא הייתה מכוונת. ביקשתי את סליחתו של קארול ושל ספסל ריאל. לאסו הוא מאמן גדול, אבל איש קטן בעקבות הבקשה שלו שיענישו אותי". עוד אמר בוכורידיס: "להתרכז ברגע אחד חסר מזל ולדבר עליי ככה זה לא בסדר".
2 צפייה בגלריה
אלפתריוס בוכורידיס, פבלו לאסו
אלפתריוס בוכורידיס, פבלו לאסו
בוכורידיס ולאסו. התבטאות נדירה
(צילום: EPA)