חוסר היציבות של גולדן סטייט העונה הוא הדבר היציב היחיד אצלה, לצד סטף קרי. הבוקר (רביעי) הווריורס היו בצד הלא נכון של המתרס והובסו בבית על-ידי דאלאס - 133:103. הווריורס ירדו למאזן של 31:31 והם בדרך לטורניר הכניסה לפלייאוף.
שימו לב למספרים העגומים של גולדן סטייט: היא נתקעה במחצית הראשונה על תשע נקודות במשך כמעט עשר דקות - בצורת שלא נראתה בליגה קרוב ל-12 שנה; המאבריקס רצו בדקות הללו 0:28, הריצה השנייה הכי גדולה מזה שני עשורים, והמארחת רשמה 0 מ-18 עלוב מהשדה; הפרש השיא עמד 43 נקודות, הווריורס עוד הצליחו לצמק לקראת הסיום.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי מאוכזב
סטף קרי מאוכזב
סטף קרי מאוכזב
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
סטף קרי מתקשה
סטף קרי מתקשה
קרי מתקשה
(צילום: AP)
סטף קרי, שקלע 27 נקודות חסרות משמעות, דווקא לא התרגש מהתבוסה: "צריך לפתוח דף חדש. דאלאס היא קבוצה מוכשרת, משלמים להם בדיוק כמו לנו והערב זה נראה היה שמשלמים להם הרבה יותר. אנחנו רק צריכים להיזכר מי אנחנו, מה הזהות שלנו ולא לשקוע יותר מדי בהפסד. צריך לשמור על הביטחון שלנו כפי שעשינו בתקופה האחרונה".
מי שלקח את ההפסד קצת יותר קשה, היה המאמן סטיב קר: "אני לא מודאג מתשע הדקות בהן לא קלענו, אני מודאג מההגנה, אני מודאג מרמת האינטנסיביות, ההכנה והתחרותיות שהצגנו. זה מה שהיה חסר. אני המאמן, ולא הכנתי את השחקנים כמו שצריך, אין ספק".
4 צפייה בגלריה
סטיב קר עצבני
סטיב קר עצבני
סטיב קר עצבני
(צילום: AP)
"זה היה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, והוא נגמר עוד לפני שהתחיל", המשיך קר שראה את קבוצתו קולעת 29 במחצית הראשונה - הכי מעט בתקופתו. "אני מאוד מאוד מאוכזב. יש לנו קבוצה צעירה, נראה לי שרק שלושה שחקנים בסגל השתתפו בפלייאוף. דאלאס הגיעה למשחק כאילו זה היה פלייאוף, ואנחנו שיחקנו כאילו מדובר במשחק ראווה".
בצד השני, לוקה דונצ'יץ' היה מצוין עם 39 נקודות והספסל גם תרם בגדול עם 60 נקודות. "כולם היו עצבניים אחרי ההפסד לסקרמנטו בגלל שלא שיחקנו בצורה הנכונה", הסביר הסלובני שעזר לקבוצתו לעלות למאזן 27:34, כרגע מקום שישי במערב שמוביל ישירות לפלייאוף ללא טורניר הכניסה.
4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' חוגג עם החברים
לוקה דונצ'יץ' חוגג עם החברים
לוקה דונצ'יץ' חוגג עם החברים
(צילום: AP)