טרייד גדול בדרך. אלופת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס נמצאת בשיחות מתקדמות עם אוקלהומה סיטי על העברתו של דניס שרודר לשורותיה, כך מדווחת רשת ESPN.
על פי הדיווח, במסגרת העסקה הלייקרס יעבירו לת'אנדר את דני גרין וייתנו להם גם את הבחירה מספר 28 בדראפט הקרוב שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי.
2 צפייה בגלריה
שרודר מול לברון. בקרוב באותה קבוצה
שרודר מול לברון. בקרוב באותה קבוצה
שרודר מול לברון. בקרוב באותה קבוצה
(צילום: AFP)
שרודר הגיע ל-NBA בעונת 2013/14, אחרי שנבחר במקום ה-17 בדראפט על ידי אטלנטה. הוא שיחק חמש עונות במדי ההוקס, כאשר האחרונה (2017/18) הייתה הטובה ביותר שלו בקריירה (19.4 נקודות ו-6.2 אסיסטים).
בקיץ 2018 הוא הועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי כשהוא מתפקד בתור השחקן השישי של הקבוצה. בעונה האחרונה קלע הרכז הגרמני 18.9 נקודות, מסר 4 אסיסטים ולקח 3.6 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
רובינסון מול גרין
רובינסון מול גרין
גרין (משמאל). קדנציה קצרה בלייקרס
(צילום: רויטרס)
דני גרין חתם בלייקרס בקיץ הקודם אחרי שזכה בעונת 2018/19 באליפות במדי טורונטו. לאורך תקופתו הקצרה בלייקרס היו לו הרבה עליות ומורדות, אבל בסופו של דבר הוא סייע ללברון ג'יימס וחבריו לזכות בטבעת (ממוצע של 8 נקודות ב-24.8 דקות). גרין הוא גם אחד מארבעה שחקנים בלבד שזכו באליפות עם שלוש קבוצות שונות (סן אנטוניו, טורונטו, לייקרס). האחרים הם ג'ון סאלי, רוברט הורי ולברון ג'יימס.

ההסתבכות של פורטר ג'וניור

שחקנה של קליבלנד, קווין פורטר ג'וניור, נעצר על ידי משטרת אוהיו אחרי שנתפס ברכבו כשברשותו כלי נשק. הגארד שוחרר בערבות של 4,000 דולר. קליבלנד הוציאה הודעה בנושא: "אנחנו מודעים לסיטואציה בה מעורב קווין פורטר ג'וניור, ואנחנו בתהליך של איסוף החומרים. דיברנו עם קווין, ונמשיך בבדיקה איתו באופן פרטי".
פורטר בן ה-20 נבחר במקום ה-30 בדראפט הקודם על ידי מילווקי באקס, ובהמשך הועבר לקאבס. ב-50 משחקים בהם לקח חלק בעונה הקודמת קלע פורטר ג'וניור 10 נקודות ולקח 3.2 ריבאונדים ב-23.2 דקות.