אחרי הטרייד של קלינט קאפלה שלקח מיוסטון כל יתרון בגובה ובפיזיות, ולאור העובדה שגם ככה היא משחקת עם רוטציה די קצרה, הרוקטס קיבלו הלילה (בין שישי לשבת) מכה נוספת כאשר הנהלת ה-NBA החליטה לזרוק מה'בועה' את הפורוורד דנואל האוס ג'וניור. הסיבה: שחקן יוסטון הכניס לחדרו במלון באורלנדו אישה בניגוד לנהלים.
המשמעות עבור יוסטון היא שהאוס ג'וניור לא ישחק מחר לפנות בוקר (3:00) במשחק מספר חמש מול לוס אנג'לס לייקרס בחצי גמר המזרח (1:3 ללייקרס), ובכלל העונה במידה שקבוצתו תתקדם הלאה בפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
דנואל האוס
דנואל האוס
האוס ג'וניור. הלך הביתה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
מייק דאנטוני
מייק דאנטוני
דאנטוני. פחות שחקן ברוטציה
(צילום: AFP)
על פי הדיווחים בארצות הברית, האוס ג'וניור אירח את הבחורה, שתפקידה בבועה הוא לערוך בדיקות קורונה, במשך מספר שעות בחדרו ביום חמישי האחרון. "מר האוס עוזב את ה'בועה' ולא ייקח יותר חלק במשחקיה של יוסטון רוקטס", נכתב בהודעה שנמסרה מטעם הליגה.
יש לציין כי האוס ג'וניור הכחיש את הטענות, ולא מן הנמנע כי אחרי שהנהלת הליגה גילתה את האמת, החליטה להחמיר את עונשו. הפורוורד, שמתפקד כשחקן השישי של הרוקטס, העמיד בפלייאוף ממוצע של 11.4 נקודות ו-5.8 ריבאונדים. רק לאחרונה אמר עליו מאמנו, מייק דאנטוני, כי "הוא אחד השחקנים הכי פחות מוערכים בליגה".