אוהדי ניו יורק ניקס סובלים כבר הרבה מאוד שנים. קבוצתם, שפעם זכתה בשתי אליפויות ובשנות ה-90 הייתה אחת המובילות ב-NBA, רחוקה מכך במילניום הנוכחי ונחשבת לאחת הלוזריות הגדולות בליגה. אלא שהעונה דברים נראים אחרת לגמרי עבור החבורה מהתפוח הגדול.
לפנות בוקר (בין שישי לשבת), הניקס רשמו W מרשים בדאלאס 109:117, שהיה החמישי ברציפות שלהם - הרצף הארוך ביותר שלהם מזה שבע עונות. מה קרה לפני שבע עונות? הפעם האחרונה שבה ניו יורק העפילה לפלייאוף.
4 צפייה בגלריה
ג'וליוס רנדל
ג'וליוס רנדל
רנדל. הניקס מתאימים לו כמו כפפה ליד
(צילום: רויטרס)
כשנותרו לה 15 משחקים עד תום העונה, ניו יורק עומדת על מאזן 27:30 והיא במקום השישי במזרח. כך שיהיה ריאלי להגיד שהעונה החבורה של טום תיבודו תעשה סוף סוף פלייאוף.
בנוסף למאמן, שבעונתו הראשונה במועדון עושה דברים מדהימים, על השינוי חתום גורם נוסף - כוכב הקבוצה ג'וליוס רנדל - שחווה עונת שיא בקריירה והוא מועמד מוביל לתואר השחקן המשתפר ב-NBA. לפנות בוקר רנדל סיים עם 44 נקודות, מרחק שתי נקודות משיא הקריירה שלו, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. הוא הראשון מאז ברנרד קינג ב-1985 שמעמיד במשחק אחד עבור הניקס שורה סטטיסטית של לפחות 40 נקודות, 10 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים.
4 צפייה בגלריה
טום תיבודו
טום תיבודו
תיבודו. גם לו יש חלק גדול בשינוי
(צילום: AP)
זה היה ערב מיוחד עבור רנדל, שנולד וגדל בדאלאס, ומשפחתו וחבריו הגיעו לאולם כדי לצפות בו. בכלל, ברצף הניצחונות הנוכחי של הניקס, הפורוורד מעמיד מספרים משוגעים - 30.2 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים.
"הוא מבצע מהלכים מנצחים", החמיא לו בסיום תיבודו. "האגרסיביות שלו בתחילת המשחק קבעה את הטון של ההתמודדות. אמרתי את זה הרבה פעמים - הוא המנוע שלנו". חברו לקבוצה, אר.ג'יי בארט, שסיים עם 24 נקודות, ידע עוד לפני לוח המשחקים הנוכחי של הניקס, שרנדל יהיה בשיאו, מדוע? "כי הוא פגש את שתי האקסיות שלו, לוס אנג'לס לייקרס וניו אורלינס, ואז שיחק נגד קבוצה מעיר הולדתו. הוא שחקן יוצא מן הכלל".
4 צפייה בגלריה
ג'וליוס רנדל
ג'וליוס רנדל
רנדל. מספרים של כוכב
(צילום: רויטרס)
רנדל, שהעמיד מספרים לא רעים בכלל בחמש העונות שלו בלייקרס ובפליקנס יחד, לא נלחץ מכך שברור לכולם שהוא השחקן הכי חשוב בניו יורק: "זאת אחריות, אבל אני לא מרגיש שזה יושב עליי. אני מגיע עם גישה נכונה, זה מי שאני. מנסה להיות כמה שפחות אנוכי כלפי חבריי לקבוצה".

דיווח: "הניקס שוקלים להחתים את מייק ג'יימס"

האם מייק ג'יימס יחתום בניו יורק ניקס? בידיעה שפורסמה בניו יורק פוסט דווח שהקבוצה אכן בודקת אפשרות לצרף את הרכז שנזרק מצסק"א מוסקבה אחרי סדרה של עימותים לאורך העונה עם המאמן דימיטריוס איטודיס.
"אחרי שהחוזה של ג'ון הנסון הסתיים, בניקס חושבים ברצינות לשנות קונספציה ולצרף שחקן קו אחורי במקום גבוה", נכתב בדיווח. כמו כן, בניקס לא יודעים בדיוק מה מצבו של אלק ברקס, אחד הגארדים של הקבוצה, שנכנס לפרוטוקול הקורונה ולא שיחק בניצחון הלילה על דאלאס.
4 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס מול אותלו האנטר
מייק ג'יימס מול אותלו האנטר
מייק ג'יימס מול אותלו האנטר
(צילום: עוז מועלם)
ג'יימס, שכזכור החל פחות או יותר את דרכו בכדורסל האירופי בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, התקדם מאז לקבוצות הגדולות באירופה כמו פנאתינייקוס, באסקוניה, מילאנו וכאמור צסק"א. כמו כן, הוא ניסה את מזלו ב-NBA בעונת 2017/18 במדי פיניקס וניו אורלינס, אבל למרות שהציג מספרים לא רעים הרומן הסתיים אחרי 36 משחקים.
בדיווח ציינו כי ג'יימס עשוי להצטרף ולמעשה להיבחן למקום בסגל של הניקס לעונה הבאה מכיוון ששלושה רכזים אחרים של הקבוצה, אלפריד פייטון, דריק רוז ופרנק ניליקינה, מסיימים חוזה.
פורסם לראשונה: 08:42, 17.04.21