לאורך הקריירה שלו, לקיירי אירווינג היה קצר בתקשורת עם עיתונאים בארצות הברית. הראיון שנתן לפני מספר שנים, שבו הצהיר כי כדור הארץ שטוח, גרם ללא מעט אנשים להרים גבה בנוגע להשקפת עולמו ודעותיו. כמו כן, התקשורת לא עשתה לו הנחות וטענה בין השאר כי הוא מנותק מחבריו לקבוצה, שמתקשים לתקשר איתו.
אז לקיירי נמאס, ואמש (שישי) הוא הודיע כי לא ידבר עם התקשורת בשיחות וידאו (בעקבות הקורונה אסור לעיתונאים להיפגש פנים אל פנים עם השחקנים), אלא רק דרך הודעות כתובות.
2 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
ארווינג
(צילום: AFP)
"במקום לדבר עם התקשורת היום, אני מעביר את ההצהרה הכתובה הזאת כדי להבטיח שכולם יבינו אותי כמו שצריך", עקץ רכז ברוקלין. "אני מחויב להופיע לעבודה בכל יום, ליהנות, להתחרות ולזכות באליפות לצד החברים שלי לקבוצה בנטס".
על כאוס הקורונה בארצות הברית, הוסיף אירווינג: "הקורונה השפיעה עלינו בכל כך הרבה צורות. אני מתפלל לבריאות בקהילות שלנו וגם בחו"ל. אני מתרגש מאוד לקראת העונה החדשה שבפתח, ומתפלל שכולם יישארו בריאים לאורך המסע הזה".
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט וקיירי ארווינג
קווין דוראנט וקיירי ארווינג
דוראנט וארווינג. איך יראה שיתוף הפעולה ביניהם?
(צילום: AP)
עוד אמר: "המטרה שלי העונה היא לתת לעבודה שלי על המגרש ומחוצה לו לדבר בשם עצמה. אנחנו פוגשים את החיים בצורה שונה השנה, וזה דורש מכולנו, גם ממני, להתנהג אחרת. אז זה תחילת השינוי".
בעונה שעברה שיחק אירווינג ב-20 משחקים בלבד בעקבות פציעה בכתף ממנה סבל. בחודש מרץ עבר ניתוח ושחקנים שעבדו איתו בקיץ, כמו למשל קווין דוראנט ודיאנדרה ג'ורדן, אמרו שהוא נמצא בכושר בו היה לפני הפציעה. אירווינג, דוראנט והנטס יחלו את משחקי האימון שלהם לקראת העונה החדשה מול וושינגטון ודני אבדיה ב-13 בדצמבר.