אפשר לחלק את המשחק של דני אבדיה מול ניו יורק הלילה (בין שלישי לרביעי) לשניים: מחצית ראשונה חלשה בה לא קלע וביצע שלוש עבירות מהירות, ומצד שני שיפור ניכר בשנייה עם 14 נקודות ב-5 מ-7 מהשדה (2 מ-4 לשלוש) ו-4 ריבאונדים.
למרות זאת, כולן הושגו בגארבג'-טיים ו-וושינגטון (מאזן 27:15) הובסה 131:113 במדיסון סקוור גארדן, הפסד תשיעי ב-11 המשחקים האחרונים והתרחקות נוספת מתמונת הפלייאוף במזרח - 5.5 משחקים מהמקום השמיני.
4 צפייה בגלריה
אבדיה זורק
אבדיה זורק
משחק לא רע הלילה. דני אבדיה
(צילום: AP)
הרוקי הישראלי שקיבל 22 דקות מהמאמן סקוט ברוקס וגם יצא בשש עבירות יכול להיות מעודד מהתצוגה ההתקפית שלו, בעיקר לאחר שקלע 8 נקודות במצטבר בשלושת משחקיו האחרונים.
"פשוט שיחקתי חזק, לא ויתרתי על אף מהלך", אמר אבדיה בסיום. "נלחמנו עד לדקה האחרונה. העובדה שיצאתי בעבירות בפעם ראשונה בקריירה שלי מראה שעשיתי את כל מה שיכולתי". על המפגש החוזר בין חמישי לשישי (1:30) עם הניקס, שהביסו את הוויזארדס בפעם השנייה העונה: "זה לגמרי משנה את התמונה. אנחנו חבורה של ווינרים עם מנהיגים טובים וקבוצה טובה. להפסיד פעם שלישית לאותה קבוצה זה פשוט לא מקובל. נעשה כל מה שאנחנו יכולים, נתכונן הכי טוב שאנחנו יכולים ונבוא טובים יותר ביום חמישי".
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: AP)
על השיחה שקיים עם ברוקס לפני המשחק: "אני תמיד מנסה לשמור על ביטחון ולשחק את המשחק שלי. המאמן אמר לי דברים שעזרו לי לשמור על גישה חיובית. ממש לא אכפת לי ששיחקתי טוב כי אנחנו מנסים להגיע לפלייאוף ולא השגנו את הניצחון".
"מאוד קשה לי להפסיד כי אני רואה כל יום את חבורת השחקנים שיש לנו", התייחס לאבדיה לתקופה הקשה של הקבוצה. "אני מאמין שאנחנו טובים יותר בהרבה ממה שאנחנו מראים. זה מרגיש שאנחנו מגיעים לשם, מנסים להשתפר ולשחק חזק יותר, אבל לפעמים זה לא מצליח. כשנמצא את היציבות הזו נהיה קבוצה מצוינת. שום דבר לא גמור, אנחנו עדיין נלחמים ונמשיך לתת מאה אחוז. כולם שונאים להפסיד - יש לנו הרבה פייטרים בקבוצה".
4 צפייה בגלריה
אבדיה מנסה לחסום את רנדל
אבדיה מנסה לחסום את רנדל
אבדיה מנסה לחסום את רנדל
(צילום: רויטרס)
הישראלי גם התייחס ללוח הזמנים הצפוף שנגרם בגלל הקורונה: "רוקיז מעולם לא עברו את מה שאנחנו עוברים העונה. בהתחלה היה לי קשה להתרגל לקצב. אתה מסיים משחק ולמחרת אתה שוב על הפרקט. זה גם כיף, כי קל יותר לשכוח מהפסד ולייצר המשכיות. אני חושב שלרוב נהניתי מזה. לפעמים יש עייפות אבל אני מרגיש שאני עושה עבודה טובה ובעזרת הצוות המסייע המצוין מסביבי, רפואי וצוות המאמנים, הגעתי ממוקד לכל משחק והגוף שלי במצב טוב".
בסיום המשחק, התקשורת בוושינגטון ביקרה את היכולת של וושינגטון וציינה את אבדיה לטובה. "משחק זוועתי לוויזארדס, הדבר החיובי היחיד היה דני אבדיה שקלע כמה זריקות ברבע האחרון", צייץ צ'ייס יוז מ-NBC. "הוא היה זקוק לזריקת הביטחון הזו".
בראדלי ביל, שלא היה במיטבו וסיים עם 22 נקודות ב-6 מ-15 מהשדה, הוסיף: "למען האמת, לא חושב שהגענו לאולם הערב. אנחנו יכולים לדבר על התקפה כמה שנרצה, אבל לא שמרנו על אף אחד. יש דברים שבשליטה שלנו. אפשר לשחק חזק, להיות פיזיים, לרוץ, לעשות בוקס-אאוט, לא לאבד כדורים. מבחינה מנטלית חייבים לעשות את זה. אי אפשר ללמד אותך לשחק עם לב, לשחק חזק. זו הליגה הטובה בעולם, אם אתה לא מצליח להיות מוכן מנטלית כל לילה, גם בימים שלא הולך לך, אז אתה לא צריך להיות פה".
סקוט ברוקס סיכם: "הניקס שיחקו טוב יותר ורצו מהפתיחה. אם לא תשחק מולה עם פיזיות, נחישות וקשיחות - זה מה שניו יורק תעשה לך".
4 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בראדלי ביל
(צילום: AP)