מיאמי עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) ל-0:2 על בוסטון בסדרת גמר המזרח אחרי 101:106. ההיט שוב הוכיחו אופי והצליחו לחזור מפיגור של 17 נקודות ברבע השני, בדרך לניצחון חשוב והם רחוקים שני משחקים בלבד מגמר ה-NBA. בצד השני היה באופן טבעי המון תסכול וצעקות נשמעו מכיוון חדר ההלבשה של הסלטיקס בסיום.
מיאמי החזיקה עד הלילה במאזן 21:0 כאשר ירדה למחצית בפיגור של 13 נקודות או יותר במשחק פלייאוף וכאמור הצליחה לצאת לראשונה בתולדותיה מבור כזה. בוסטון אגב, הייתה במאזן 4:84.
3 צפייה בגלריה
מיאמי
מיאמי
החבר'ה של מיאמי חוגגים
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
בוסטון
בוסטון
עצבים בבוסטון
(צילום: EPA)
גוראן דראגיץ' הוביל את ההיט עם 25 נקודות ובאם אדאביו תרם 21 משלו, כולל 15 ברבע השלישי בו הפכה מיאמי את התוצאה, הרבה בעזרת ריצת 0:11. תוצאת הרבע השלישי הייתה 17:37 להיט. דנקן רובינסון גם היה טוב עם 18 נקודות, ג'ימי באטלר הסתפק ב-14 משלו, אבל היה נפלא ברבע האחרון, שכלל מהפך של בוסטון וחזרה נוספת של מיאמי.
קמבה ווקר קלע 23 נקודות עבור בוסטון. ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום הוסיפו 21 כל אחד. לבראון גם הייתה הזדמנות להשוות את התוצאה 15 שניות לבאזר, אבל החמיץ את השלשה. 7.4 לסיום באטלר דייק מהקו כדי לקבוע את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
מיאמי
מיאמי
ממובילי הקאמבק. אדאביו
(צילום: AP)
בסיום ניסו שחקני בוסטון לשדר עסקים כרגיל, למרות הזעם בחדר ההלבשה. "זה שום דבר", אמר ווקר. טייטום הוסיף: "יש תסכול, ככה זה בספורט, אבל לא קרה שום דבר יוצא דופן".