וושינגטון (מאזן 33:23) הובילה לאורך כל המשחק לפנות בוקר (בין שבת לראשון) נגד דטרויט (40:17), ורשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות 100:121 והשישי בשבעה משחקים. כשנותרו 16 משחקים לסיום העונה הסדירה, הוויזארדס מדורגים במקום ה-11 במזרח – עם אותו מאזן כמו שיקגו שבמקום העשירי - שמוביל למשחקי הכניסה לפלייאוף.
ראסל ווסטברוק רשם את הטריפל דאבל השביעי שלו בשמונה משחקים וה-25 העונה - 15 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. בראדלי ביל הוביל כרגיל את הקלעים עם 37 נקודות.
2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(צילום: AP)
דני אבדיה, שפתח בחמישייה, לא היה פקטור מבחינת נקודות, אבל שמר מצוין, חטף פעמיים, חסם פעם אחת ואף היה אחראי לאסיסט של המשחק כשמסר להלי-הופ מרשים של ווסטברוק, שתפס את הכדור ביד אחת והטביע. השורה הסטטיסטית של הרוקי: 3 נקודות (1 מ-1 לשלוש), 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה (פלוס 20 במדד הפלוס-מינוס, השני הכי גבוה בקבוצה) ב-24 דקות.
בסיום, סקוט ברוקס החמיא לאבדיה: "דני היה מצוין בהגנה. הדגשנו לפני המשחק את החשיבות של ג'וש ג'קסון והעצירה שלו, אחרי שבפעם הקודמת הוא עשה לנו הרבה צרות. דני עשה את זה, וככה מצליחים להשפיע על המשחק".
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בראדלי ביל
(צילום: AP)
וושינגטון תקווה לבשורות טובות מהרופאים אחרי ששני שחקני החמישייה הראשונה שלה, אלכס לן (קרסול) ורוי האצ'ימורה (כאבים ברגל שמאל), נפצעו במהלך המשחק ולא חזרו. איש סמית' הוסיף 16 נקודות ורובין לופס קלע 15. אייזאה סטיוארט ופרנק ג'קסון הובילו את הפיסטונס עם 19 נקודות כ"א, ג'וש ג'קסון סיים עם 17.