וואו, ככה פותחים פלייאוף. הבועה הבטיחה והבועה מקיימת. דנבר ניצחה הערב (שני) את יוטה 125:135 אחרי הארכה ועלתה ל-0:1 בסדרה, שלפחות על פי המשחק הזה צפויה להיות משוגעת.
דונובן מיצ'ל, בסך הכל בשנתו השלישית בליגה, הראה איזה סקורר עצום הוא וסיים עם 57 נקודות, כשברבע הרביעי הוא סחב על הגב שלו את הג'אז, שפשוט נתנו לו את כל הכדורים.
4 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי חוגג
ג'מאל מארי חוגג
יכולת אדירה במאני טיים. ג'מאל מארי חוגג
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל
גם ערב מטורף שלו לא הספיק. דונובן מיצ'ל
(צילום: רויטרס)
בצד השני קיבלנו שיתוף פעולה בין שני הכוכבים הגדולים של הנאגטס, ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי, שביחד סיימו עם 65 נקודות, כשהגארד הפנטסטי נכנס לזון מטורף בדיוק במאני טיים.
אז מה היה לנו? דנבר הוליכה בשבע נקודות בהפסקה, אבל רבע שלישי הגנתי מצוין של יוטה קבע מהפך. מארי, שקלע 10 מ-12 הנקודות האחרונות של הנאגטס בזמן החוקי, לא התכוון להפסיד ואפילו השיג לקבוצה שלו כדור אחרון במצב של שוויון – הוא מסר ליוקיץ' שנכנס על רודי גובר (17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חסימות), אבל הסנטר הצרפתי הצליח למנוע ממנו לקלוע והקבוצות הלכו לחמש דקות נוספות של כדורסל.
4 צפייה בגלריה
ניקולה מיצ'ל מול רודי גובר
ניקולה מיצ'ל מול רודי גובר
בסוף הוא הצליח לקלוע מולו. יוקיץ' מעל גובר
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
דנבר נגד יוטה
דנבר נגד יוטה
איזה כיף, התחיל הפלייאוף
(צילום: AP)
שם הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט. מארי (36 נקודות ו-9 אסיסטים) את יוקיץ' (29 נקודות ו-10 ריבאונדים) הפעילו מבערים, חיזקו את ההגנה והצליחו לסגור סיפור למרות ערב הקליעה הלא ייאמן של מיצ'ל. אגב, התצוגה הזו מדרגת את מיצ'ל במקום השני בהיסטוריה של המועדון בנקודות למשחק בודד, ראשון כמובן מדורג קארל מאלון עם 61 נקודות. ובנוסף גם במקום השלישי בהיסטוריה בנקודות לשחק בפלייאוף (אי פעם, כן?) - ראשון מייקל ג'ורדן עם 63 נקודות, אחריו אלג'ין ביילור עם 61.