נגיף הקורונה רודף את קארל-אנתוני טאונס, כוכב מינסוטה. אחרי שאימא שלו נפטרה מהנגיף ב-13 באפריל 2020 כשהיא בת 59 בלבד, ושישה בני משפחה נוספים שלו הלכו לעולמם מאותה סיבה, הפורוורד/סנטר חשף הלילה (בין שישי לשבת) שהוא נדבק בקורונה.
בעקבות הידבקותו של טאונס, משחקה של מינסוטה, שהיה אמור להיערך הלילה נגד ממפיס, נדחה (כמו גם המשחקים של פיניקס - גולדן סטייט ודטרויט - וושינגטון).
1 צפייה בגלריה
קארל אנתוני טאונס
קארל אנתוני טאונס
קארל-אנתוני טאונס
(צילום: MCT)
"לקראת המשחק הלילה קיבלתי שיחה נוראית נוספת שבישרה לי שנדבקתי בקורונה", כתב טאונס בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות. "נכנסתי לבידוד באופן מיידי ואני פועל לפי הפרוטוקולים. אני מתפלל בכל יום שהסיוט הזה שנקרא וירוס הקורונה יעזוב אותנו, ואני מתחנן שכולם ינקטו בכל הצעדים האפשריים על מנת שלא להידבק בו".
עוד כתב טאונס: "זה שובר לי את הלב שמשפחתי, ובעיקר אחותי ואבי, נאלצים לסבול מהידיעה שנדבקתי בנגיף, בטח כשאנחנו יודעים למה הוא יכול לגרום. לאחיין והאחיינית שלי אני מבטיח שלא אסיים בארון קבורה ליד סבתא, ואנצח את הנגיף".
הפוסט של טאונס
נשיא מינסוטה, גרסון רוסאס, התייחס להידבקות של טאונס: "זה שובר לב ושיעור עבור כולנו. כדורסל הוא מיקרוקוסמוס של החברה. כולם במועדון פעלו על פי הפרוטוקולים, אבל הנגיף הזה חזק ויצירתי. קארל הוא החלק הכי חשוב בארגון שלנו. מה שהוא עבר, מה שאביו עבר, לא יוכל להיות יותר שובר לב מזה".
בלי קשר לקורונה, על טאונס עוברת עד עכשיו עונה קשה מאוד, והוא החמיץ עוד קודם לכן שישה משחקים בעקבות פציעה ביד. הוא חזר למגרשים רק בשבוע שעבר. עד כה בארבעה משחקים בהם לקח חלק קלע הפורוורד/סנטר 22 נקודות לצד 12.5 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים.