קוואי לנארד אמנם ישב בחוץ בגלל הפציעה בברכו, אבל הקליפרס הצליחו להפתיע הבוקר (חמישי) את יוטה גם בלעדיו ועלו ל-2:3 בסדרה לאחר 111:119 בחוץ. הכוכב הגדול של הקבוצה מלוס אנג'לס היה פול ג'ורג' עם אחד המשחקים הטובים בקריירה שלו.
"ידעתי שאני חייב להצטיין ולדחוף קדימה", הודה ג'ורג' שקלע 37 נקודות, הוריד 16 ריבאונדים ומסר חמישה אסיסטים. "חשוב לזכור שאנחנו עדיין בעניינים בזכות כל העבודה הקשה שקוואי לנארד לקח על עצמו ונצטרך לשמור על הספינה צפה עד שיחזור".
3 צפייה בגלריה
ג'ורג' ומוריס חוגגים
ג'ורג' ומוריס חוגגים
ג'ורג' ומוריס חוגגים
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
פול ג'ורג' באוויר
פול ג'ורג' באוויר
ג'ורג' זורק מעל מיצ'ל ובוגדנוביץ'
(צילום: גטי אימג'ס)
ג'ורג' סיפר כיצד הגיבו שחקני הקליפרס להודעה של קוואי כי הוא ייעדר מהמשחק החמישי: "זאת הייתה מכה רצינית, אבל אם להסתכל על הצד החיובי לפחות הוא יקבל קצת מנוחה". רג'י ג'קסון, שבעצמו היה שם עם כמה קליעות חשובות, בחר להחמיא לג'ורג': "הוא מדהים. פול הוא משהו מיוחד. שמח שהוא הצליח לשים בצד את כל הביקורת נגדו".
"הוא אמר לי 'טי, זה עליי'", שיתף המאמן טיירון לו, בדברים שאמר לו ג'ורג' באימון לפני המשחק. מאמן הקליפרס היה מרוצה כמובן גם מיתר שחקניו: "כל אחד שעלה על הפרקט תרם את חלקו. אנחנו קשוחים וחזקים מנטלית, וצריך להמשיך ולהילחם עד הסוף".
3 צפייה בגלריה
טיירון לו
טיירון לו
"הוא אמר לי 'טי, זה עליי'". טיירון לו
(צילום: EPA)
בצד השני ממש לא מתכוונים להרים ידיים. דונובן מיצ'ל, שקלע 21 נקודות, אמר בסיום: "הסדרה עדיין לא גמורה. יש לנו עוד הרבה מה לתת. נעלה במשחק הבא כדי לשחק על החיים שלנו, כמו שלא עשינו בעבר. אם לא נפעל ככה, אז נלך הביתה".
מיצ'ל דיבר גם על הפציעה הטורדנית בקרסול ממנה הוא סובל מאז אמצע אפריל: "זה משהו שאני צריך להתמודד איתו. זה פשוט מבאס. אין לי דרך אחרת להתייחס לזה. אני מנסה דברים שבעבר היו פשוטים עבורי, אבל היום אני לא מסוגל לבצע. ובכל זאת, אני חייב למצוא איך להתמודד עם זה כי אחרת אנחנו נודח".