4 צפייה בגלריה
אבדיה שומר על סטיוארט
אבדיה שומר על סטיוארט
אבדיה שומר על סטיוארט
(צילום: EPA)
וושינגטון חזרה לפנות בוקר (בין שבת לראשון) לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים - 92:106 על הקבוצה החלשה בליגה, דטרויט פיסטונס.
מאמן הוויזארדס, סקוט ברוקס, הפתיע לפני ההתמודדות כשהחליט להחזיר את דני אבדיה לחמישייה. כזכור, אבדיה פתח ב-15 המשחקים הראשונים של העונה, אבל אז ירד לספסל. בהמשך פתח פעם נוספת בעקבות פציעות, אבל הלילה הסיפור היה שונה.
לפני המשחק ברוקס הסביר את הסיבה להחלטה להחזיר את הרוקי הישראלי להרכב הפותח על חשבונו של גריסון מת'יוז: "אני רוצה לראות את דני יותר אקטיבי, לדעתי זה יכול לעזור לנו. אנחנו צריכים יותר מהלכים טובים ממנו".
בפועל, ההחלטה להחזיר את אבדיה לחמישייה לא ממש עזרה לישראלי, שסיים עם 5 נקודות בלבד, 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-27 דקות.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה בדרך לשתי נקודות
(צילום: AP)
המשחק עצמו היה משוגע מבחינת הוויזארדס. להפסקה הם ירדו ביתרון הגדול ביותר שלהם העונה - 41:68, כשבראדלי ביל אחראי על 17 נקודות וראסל ווסטברוק סיים עם 15 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.
אלא שביל, כוכב הקבוצה, נפצע עוד במהלך החצי הראשון בירך אחרי נפילה לא טובה, ניסה להמשיך לשחק ברבע השלישי, אבל בסופו של דבר ירד לחדר ההלבשה ולא חזר. בלעדיו וושינגטון התקשתה מאוד, ודטרויט רצה מתחילת הרבע השלישי עד לפתיחת הרביעי 4:31 כדי לצמק ל-79:75.
4 צפייה בגלריה
רגע הפציעה של ביל
רגע הפציעה של ביל
רגע הפציעה של ביל
(צילום: AP)
התעלות של ווסטברוק, שרשם את הטריפל דאבל ה-15 שלו העונה (מוביל את הליגה) עם 19 נקודות, 19 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, השאירה את הניצחון בקפיטל וואן ארינה. דרך אגב, במשחק הלילה ווסטברוק השווה את שיא הטריפל-דאבלים לשחקן וושינגטון במהלך כל תקופתו במועדון, שיא שהיה שייך בלעדית לדרל ווקר. כזכור, ווסטברוק הגיע לעיר הבירה רק לפני חצי עונה.
"זה היה ניצחון טוב עבורנו, היינו צריכים אותו כדי למחוק את הטעם הרע בפה מהמשחק האחרון שלנו", הודה בסיום סקוט ברוקס.
4 צפייה בגלריה
המאמן סקוט ברוקס
המאמן סקוט ברוקס
ברוקס. מרוצה
(צילום: AP)
עדיין לא ברור מהי חומרת הפציעה של ביל, אך יש לציין כי עוד לפני המשחק הוא היה בספק בעקבות כאבים ברגל. "אני נמצא תקופה ארוכה סביב שחקנים שיכולים להתאושש במהירות מפציעות", אמר ברוקס. "וביל עשוי להיות אחד מהם". תשובה סופית בנוגע למצבו של ביל צפויה להתקבל עוד היום.
אחת ההפתעות הנעימות במשחק הייתה דניאל גאפורד, שהגיע בטרייד משיקגו עבור מוריץ ואגנר וטרוי בראון ג'וניור. הפורוורד/סנטר סיים עם 13 נקודות (6 מ-7 מהשדה) בבכורה שלו, וזכה למחמאות ממאמנו: "היה לו משחק פנטסטי, אנחנו שמחים שהוא הגיע אלינו". גאפורד הוסיף: "למדתי הרבה מאוד ביומיים האחרונים כדי להבין את שיטת המשחק של הקבוצה. לא רציתי לעלות לפרקט כמו תרנגול ללא ראש, ולהיות במקומות הלא נכונים כי ווסטברוק היה צורח עליי".