במילווקי מוכנים לעשות הכל כדי שיאניס אנטדוקומבו יחתום על חוזה חדש ויישאר במועדון. השנתיים האחרונות היו רצופות אכזבות ליווני והבאקס שהיו מצוינים בעונה הסדירה, אבל נחלשו מאוד בפלייאוף ואפילו לא הצליחו להגיע לגמר הפלייאוף.
לכן ביצעו מיני מהפכה בסגל, ביצעו טריידים וקיוו שמעבר להצלחה בפוסט-סיזן, זה גם יגרום ליאניס להתחייב למועדון שבחר אותו בדראפט. כרגע לפחות נראה שעדיין דרוש חיבור בין השחקנים הוותיקים והחדשים, כשהלילה (בין שני לשלישי) מילווקי ספגה הפסד 128:112 מול דאלאס.
5 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' חוגג
לוקה דונצ'יץ' חוגג
השנה הוא מכוון ל-MVP? לוקה דונצ'יץ'
(צילום: AFP)
זה היה ההפסד השני של הבאקס במשחקי ההכנה, כשגם הקודם היה למאבס. החצי הראשון היה כולו של מילווקי עם 69 נקודות ויכולת התקפית משובחת, כשג'רו הולידיי, שהגיע מניו אורלינס מוביל את ההתקפות.
אולי זו חלוקת הדקות שמייק בודנהולצר ניסה לבצע, אולי זה כדי לבדוק איך חמישיות שונות משחקות ביחד, אבל בחצי השני הבאקס נחלשו מאוד, קלעו 43 נקודות בלבד (לעומת 69 שספגו) וראו את לוקה דונצ'יץ' (27 נקודות ו-8 ריבאונדים) וחבריו סוגרים סיפור ברבע האחרון.
5 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו
המהפכה תספיק כדי להשאיר אותו? יאניס אנדטוקומבו
(צילום: AP)
הסלובני נעזר ב-23 נקודות של ג'וש ריצ'רדסון, שהצטרף מפילדלפיה ו-17 של טים הארדוויי ג'וניור.
אנטדוקומבו רשם 27 דקות על הפרקט בן סיפק 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, אבל גם 1 מ-7 עלוב מהעונשין.

מיאמי – ניו אורלינס 114:92

רק 24 משחקים שיחק זאיון וויליאמסון בעונה שעברה, חלק מהן היו עם הגבלת דקות, וראה את תואר רוקי העונה הולך (בצדק יש לומר) לג'ה מוראנט. עכשיו הבחירה מספר 1 בדראפט 2019 רוצה להראות מה הוא באמת יודע ולפחות הלילה זה נראה מבטיח.
וויליאמסון סיפק 26 נקודות ו-11 ריבאונדים, ולא פחות חשוב מכך שיחק 33 דקות, והוביל את הפליקנס ל-92:114 מרשים מול סגנית האלופה מיאמי. ברנדון אינגרם תרם 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשניו אורלינס ניצחה בכל אחד מארבעת הרבעים.
להיט יש נסיבות מקלות. בכל זאת, ג'ימי באטלר וגוראן דראגיץ' לא שותפו, וביחד עם הלייקרס, הם קיבלו את החופש הקצר ביותר, אבל גם אריק ספולסטרה יודע שזה צריך להיראות הרבה יותר טוב. טיילר הרו הוביל את הקלעים עם 17 נקודות.
5 צפייה בגלריה
זאיון וויליאמסון מול מו הארקלס
זאיון וויליאמסון מול מו הארקלס
נראה מצוין. זאיון וויליאמסון מול מו הארקלס
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
שחקני מיאמי על הספסל
שחקני מיאמי על הספסל
בינתיים באטלר והחברים מקבלים מנוחה
(צילום: AFP)

שארלוט – טורונטו 112:109

טורונטו נעזרה ביכולת טובה של פרד ואנווליט (23 נקודות, חמש שלשות) כדי לגבור על שארלוט. מלקאיי פלין הוסיף 17 נקודות מהספסל. הבחירה מספר 3 בדראפט לאמלו בול רשם 20 דקות על הפרקט וסיים עם 12 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים לזכות המפסידה. גורדון הייוורד, שהגיע מבוסטון, תרם 14 נקודות ו-6 אסיסטים.

מינסוטה – ממפיס 123:104

אז כן, גם ג'ה מוראנט נראה מוכן לעונה החדשה. הגארד הנהדר סיפק 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בניצחון הקליל של ממפיס על מינסוטה. קארל-אנתוני טאונס עדיין חלוד כנראה, אחרת קשה להסביר את ה-14 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה שרשם עבור הטי-וולבס. ד'אנג'לו ראסל הוביל את הקלעים של מינסוטה עם 19 נקודות. הבחירה מספר 1 בדראפט הנוכחי אנתוני אדוארדס עדיין לא איפס כוונות – 12 נקודות היו לו עם 4 מ-14 מהשדה (1 מ-7 מחוץ לקשת).
במשחקים נוספים, קליבלנד גברה 106:116 על אינדיאנה, יוטה הביסה 92:111 את פיניקס.
5 צפייה בגלריה
אנתוני אדוארדס
אנתוני אדוארדס
עדיין לא איפס את היד. אנתוני אדוארדס
(צילום: AFP)