שון בראדלי, שחקן העבר שזכור בעיקר מימיו ב-NBA בסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 בדאלאס ואחד השחקנים הגבוהים אי פעם שהיו בליגה, נותר משותק לאחר שעבר לפני כחודשיים תאונה קשה.
דאלאס פרסמה הערב (רביעי) הודעה לתקשורת ובה חשפה כי בראדלי (2.29 מ') הפך למשותק. ב-20 בינואר נפגע שחקן העבר מאחור על ידי רכב, בעת שרכב על אופניו ליד ביתו ביוטה. כעת, אחרי טיפול ארוך שעבר בבית החולים, התבררו מימדי הפגיעה הקשה.
2 צפייה בגלריה
שון בראדלי
שון בראדלי
תאונה קשה בעת שרכב על אופניו. בראדלי
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שון בראדלי
שון בראדלי
בראדלי בימיו כשחקן דאלאס
(צילום: AP)
"אנחנו עצובים לשמוע על התאונה שעבר שון", נאמר בהודעה רשמית של בעלי המאבריקס, מארק קיובן. "שון תמיד היה נחוש ואנחנו מאחלים לו שיקום מהיר. הוא תמיד יהיה חלק מהמשפחה בדאלאס".
בראדלי נבחר שני בדראפט 1993 על-ידי פילדלפיה, אבל לא הרשים שם ועבר כעבור שתי עונות לניו ג'רזי. גם שם לא ממש מצא את מקומו וב-1997 הצטרף לדאלאס, שם שיחק עד 2005 ושיתף פעולה עם דירק נוביצקי. השניים, אגב, שיחקו יחד גם בנבחרת גרמניה.
בראדלי ביסס את עצמו לאורך הקריירה כאחד מהחוסמים הטובים בליגה, עם 2,119 בלוקים במהלך 12 שנים ב-NBA. יש לציין כי בעונת 2001/2002 רשם ממוצע חריג לסנטר (בטח על כל 229 סנטימטריו) עם 92.2 אחוז מקו העונשין.
סנטר העבר זכור גם מהסרט ספייס ג'אם, שם שיחק יחד עם מאגסי בוגס, לארי ג'ונסון, צ'ארלס בארקלי, פטריק יואינג וכמובן מייקל ג'ורדן.