הסיפור הבא מתאים יותר לספרי אגתה כריסטי מאשר לשנת 2020. קאפי פונדקסטר, אלופת ה-WNBA בעבר ומי שב-2011 הוכתרה כאחת מ-15 הכדורסלניות הטובות העולם, הדאיגה בימים האחרונים את הענף, כשלא תקשרה עם מכריה, הוכרזה כנעדרת ולבסוף "נמצאה" במעצר בלוס אנג'לס.
פונדקסטר בת ה-37, כוכבת על עד לא מזמן, שבילתה 13 עונות ב-WNBA (האחרונה ב-2018 באינדיאנה פיבר) ונבחרה שבע פעמים למשחק האולסטאר, הדאיגה בימים האחרונים את כל הכדורסל האמריקאי. מסתבר שביום שלישי נעצרה באשמת תקיפה, סירבה למסור את שמה למשטרה ונרשמה ברישומים כ"אלמונית".
2 צפייה בגלריה
קאפי פונדקסטר
קאפי פונדקסטר
סיפור מוזר. פונדקסטר
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קאפי פונדקסטר
קאפי פונדקסטר
פונדקסטר במדי נבחרת ארה"ב. לא שיחקה ב-WNBA מאז 2018
(צילום: gettyimages)
היא לא סיפרה זאת לאף אחד והדאיגה את מכריה, שלא שמעו ממנה מספר ימים. העיתונאית לינדסי ד'אארקנג'לו צייצה על כך בטוויטר וגרמה לסערה בקרב שחקניות ה-WNBA. המשטרה נכנסה לתמונה ואף הכריזה עליה כנעדרת. ארגון השחקניות אף פנה בציוץ רשמי לעזרה "מכל מי ששמע או ראה אותה". רק שאחרי מספר ימים התעלומה נפתרה.
סוכנה של השחקנית, צ'אק וולטון, עדכן את ד'אארקנג'לו שפונדקסטר נמצאת במעצר בלוס אנג'לס והעיתונאית הודתה לכולם: "קאפי בטוחה. החברים והמשפחה עוזרים לה לקבל את העזרה לה היא זקוקה. קאפי רוצה שהמעריצים יידעו שהיא אסירת תודה על תפילתם ותמיכתם".
הציוץ שגרם לסערה
ארגון השחקניות של ה-WNBA מבקש את עזרת הציבור במציאת פונדקסטר
חברותיה של כוכבת העבר מתפללות לשלומה
צפירת ההרגעה: פונדקסטר נמצאה
פורסם לראשונה: 03:55, 10.10.20