רגעים של חרדה עברו הלילה (בין חמישי לשישי) על אנשי לוס אנג'לס לייקרס, כשראו את אנתוני דייויס נופל לא טוב על הקרסול עוד במהלך הרבע הראשון ב-118:94 המוחץ לקליפרס. דייויס שותף רק לתשע דקות ולא עלה כלל למחצית השנייה, שהייתה כמו הראשונה במעמד צד אחד בלבד. האלופה הודיעה שדייויס סובל מהתכווצויות בגב - ולכן לא חזר לשחק.
הלייקרס נותרו במקום השישי במערב (מאזן 29:37) והלילה (בין שישי לשבת, 5:00) יתארחו אצל פורטלנד השביעית (29:37) בידיעה כי הפסד ישלח אותם לראשונה העונה אל המקום שמוליך למשחקי הפליי-אין. וכל זאת, כשנותרו להם שישה משחקים בלבד עד סיום העונה הסדירה.
3 צפייה בגלריה
דייויס
דייויס
דייויס נפגע ברגלו, הלילה מול הקליפרס
(צילום: AFP)
בהתחלה זה נראה רע
דייויס בסיום הרגיע את אנשי הלייקרס כשאמר: "הקרסול שלי בסדר. לא הוא מה שהפריע לי, אלא הגב. קיבלתי טיפול ונראה איך ארגיש מחר בבוקר. לפחות על פי ההרגשה כעת, מאמין שאשחק מול פורטלנד". AD, שכבר החמיץ העונה 30 משחקים בשל פציעה, חשב בתחילה שמדובר בפגיעה חמורה יותר: "כשיצאתי בפעם הראשונה לנוח, זה נראה די גרוע. בהמשך התאוששתי".
בעוד דייויס שידר אופטימיות, מאמנו פרנק ווגל ביקש להבהיר: "נפעל על פי דעת הצוות הרפואי. נקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשביל הבריאות של דייויס". ווגל בכל מקרה ייאלץ להסתדר הלילה מול הבלייזרס ללא לברון ג'יימס וטיילן הורטון טאקר. "זה ככל הנראה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", הודה דייויס.
3 צפייה בגלריה
דייויס
דייויס
אופטימי. דייויס
(צילום: EPA)
דייויס שותף העונה ב-31 משחקים בלבד ומעמיד את הממוצעים החלשים ביותר שלו מאז העונה השנייה ב-NBA. כעת השורה הסטטיסטית שלו עומדת על 21.8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-1.8 חסימות למשחק. הפורוורד סיפר כי לא הדירוג של קבוצתו מפריע לו, אלא הפציעות: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה ביום נתון, מזה אני לא חושש".

"קיירי ודוראנט לא עושים את החברים לידם טובים יותר"

ברוקלין רשמה הלילה הפסד רביעי ברציפות, הפעם 113:109 לדאלאס והיא עוד עשויה למצוא את עצמה בקרוב במקום השלישי במזרח. קיירי ארווינג הפציץ 45 נקודות, קווין דוראנט הוסיף 20, אבל הנטס קלעו רק שתי נקודות בשלוש וחצי הדקות האחרונות וירדו מנוצחים.
3 צפייה בגלריה
קיירי ודוראנט
קיירי ודוראנט
ללא הארדן ועם שניהם יחד - הנטס במאזן שלילי. קיירי ודוראנט
(צילום: AFP)
"ג'יימס הארדן הוא המפתח לקבוצה הזו", טען אגדת העבר וכיום פרשן ESPN, צ'ארלס בארקלי. "קיירי וקווין שחקנים נהדרים, אבל לא עושים את החברים לידם טובים יותר. הם משפרים בעיקר את המספרים שלהם".
הארדן הפצוע, שככל הנראה יחזור רק לפלייאוף, לא שיחק מאז ה-5 באפריל. במשחקים בהם נעדר וקיירי ודוראנט כן שותפו - הנטס במאזן שלילי (9:7).