פול ג'ורג' הפך למקור לביקורות מאז שהחל הפלייאוף. השחקן שהובא כדי לסייע לקוואי לנארד להוביל את הקליפרס לזכייה באליפות היסטורית, התקשה לספק את המספרים שמצופים ממנו ודאלאס ניצלה זאת כדי להשוות ל-2:2 – גם בזכות אותה שלשה ניצחון מטורפת של לוקה דונצ'יץ'.
לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) הסיפור היה שונה לחלוטין. ג'ורג' נזכר שהוא בעצם סופרסטאר אדיר וסחף את הקבוצה שלו לניצחון הגדול ביותר בתולדותיה בפלייאוף. אל-איי שלטה לחלוטין בנעשה על הפרקט, הגדילה את הפער כל הזמן וסיימה את המשחק עם שלל שיאים ותוצאה סופית כמעט דמיונית של 111:154, ששווה יתרון 2:3 בסדרה המרתקת הזו.
3 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
זו הסיבה שהביאו אותו. פול ג'ורג'
(צילום: AP)
ג'ורג' סיים עם 35 נקודות אחרי שיצא כמעט שמונה דקות לסיום המשחק כי הוא היה גמור לחלוטין. רק כדי להבין את ההבדל, הפורוורד קלע 34 נקודות בשלושת המשחקים הקודמים בסדרה ביחד (!). כמובן שקוואי הגיע לעבודה כמו בכל ערב ותרם 32 נקודות משלו. מונטרז הארל הוסיף 19 נקודות ו-11 ריבאונדים מהספסל.
לוקה דונצ'יץ' נראה קצת עייף אחרי תצוגת העל שלו במשחק הקודם, וגם הפעם נאלץ להסתדר ללא קריסטאפס פורזינגיס הפצוע. הוא רשם הפעם 22 נקודות ושמונה ריבאונדים באחוזים רעים מאוד (6 מ-17 מהשדה) והוסיף רק ארבעה אסיסטים.
ועכשיו לכל שיאי המועדון החדשים שהקליפרס קבעו בפלייאוף. 76 הנקודות שקלעה במחצית הראשונה, 154 הנקודות בסיום, 22 קליעות מחוץ לקשת, 63.1 אחוז מהשדה והפרש 43 הנקודות – כולם שיאים חדשים שנקבעו הלילה.
3 צפייה בגלריה
מונטרז הארל
מונטרז הארל
פשוט לא כוחות. מונטרז הארל חוגג
(צילום: AP)

דנבר – יוטה 107:117

ג'מאל מארי סיים את המחצית הראשונה הלילה במשחק מול יוטה לדנבר עם תשע נקודות בלבד. בחצי השני מארי, שהגיע אחרי תצוגת ה-50 נקודות (והפסד) מול הג'אז, לא התכוון לסיים את דרכו בפלייאוף.
הוא לא ירד לשנייה מהפרקט, סיפק 42 נקודות בסך הכל והוביל את הנאגטס לניצחון 107:117 שהחזיר אותם למאבק על הכרטיס לסיבוב השני כשהתוצאה בסדרה נכון לעכשיו היא 2:3 ליוטה.
מארי היה פשוט בלתי ניתן לעצירה וסיים עם 17 מ-26 מהשדה ושמונה אסיסטים, כולל מסירה גדולה לשלשה של ניקולה יוקיץ', עם 23.6 שניות לבאזר, שסגרה סיפור באופן סופי. גם יוקיץ' לא התכוון לעזוב את הבועה כל כך מהר ותרם 31 נקודות בסך הכל.
3 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי
ג'מאל מארי
לא מוכן ללכת הביתה כל כך מהר. ג'מאל מארי
(צילום: AFP)
דנבר פיגרה כבר ב-15 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל מהרגע שמארי לקח את האחריות, היא לא עצרה. בשוויון 101:101, הגארד הנפלא הפך להתקפה של איש אחד, קלע תשע נקודות רצופות ללא מענה כשבצד השני דונובן מיצ'ל (30 נקודות) נותר המום.
ג'ורדן קלארקסון (17 נקודות) וג'ו אינגלס (13 נקודות) ניסו לעזור למיצ'ל, שאגב רושם בסדרה הזו ממוצע מטורף של 37.6 נקודות למשחק, אבל זה כאמור לא הספיק.