לוס אנג'לס קליפרס עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. השחקנים של טיירון לו גברו לפנות בוקר (בין שני לשלישי) 116:102 בחוץ על פיניקס וצימקו את סדרת גמר המערב ל-3:2.
זה היה הערב של פול ג'ורג', שעשה מה שהוא רוצה על הפרקט ושבר את שיא הנקודות שלו בפלייאוף, והעמיד אותו על 41 נקודות – ועשה את זה באחוזים יוצאי דופן (15 מ-20 מהשדה).
2 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
נתן הצגה. פול ג'ורג'
(צילום: רויטרס)
ג'ורג' הוסיף גם 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ועכשיו אף אחד לא מדבר על היכולת שלו להיחנק במאני-טיים.
מי שכן נחנקו במאני-טיים הם הכוכבים של הסאנס, דווין בוקר (31 נקודות) וכריס פול (22 נקודות ו-8 אסיסטים), שאמנם סיימו עם מספרים לא רעים, אבל האחוזים היו מזעזעים, כשברבע האחרון שום דבר כמעט לא נכנס.
פול סיים עם 8 מ-19 מהשדה (0 מ-6 מחוץ לקשת) ובוקר עם 9 מ-22 מהשדה), ומה לעשות, כך קשה מאוד לנצח במשחקים. תוסיפו לכך את העובדה שדיאנדרה אייטון היה פושר עם 10 נקודות (ו-11 ריבאונדים), ותקבלו את התשובה לאן נעלמה פיניקס.
המשחק הזה היה בשליטה כמעט מוחלטת של האורחת, שהובילה לאורך כל המשחק, מלבד קאמבק קטן של הסאנס באמצע הרבע השלישי. יתרון השיא של הקליפרס עמד על 16 נקודות, וגם ברגעי ההכרעה, כשג'ורג' נסגר טוב, היה להם מי שישים את הכדור בסל.
2 צפייה בגלריה
כריס פול מוסר
כריס פול מוסר
לא היכולת הרגילה. כריס פול
(צילום: רויטרס)
רג'י ג'קסון היה הפעם זה שלקח אחריות עם ארבע שלשות ו-23 נקודות, מרקוס מוריס סיפק משחק מצוין של 22 נקודות באחוזים טובים. ומה תגידו של דמרקוס קאזנס, הסנטר שספג ביקורות אדירות על השטות שלו בזריקת העונשין ברגעי ההכרעה במשחק הקודם, שיחק רק 11 דקות וזה הספיק לו כדי לסיים עם 15 נקודות.
המשחק השישי בסדרה יתקיים באל-איי בלילה שבין רביעי לחמישי, והקליפרס ינסו לנצל את הסטייפלס סנטר כדי לכפות משחק שביעי ומכריע.