דנבר כמובן מכירה את הסטטיסטיקה שאומרת כי אף קבוצה לא חזרה מעולם מפיגור 3:0 בסדרת פלייאוף, ולמרות ניסיון קאמבק של לוס אנג'לס לייקרס, היא ניצחה לבסוף 106:114 וצימקה ל-2:1 בגמר המערב. ג'מאל מארי (28 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) היה מצוין במאני-טיים והוביל ריצה של 0:10 בסיום, כולל שלשת קלאץ' רחוקה ואסיסט נהדר לפול מילסאפ.
בפתיחת הרבע הרביעי הנאגטס כבר הובילו ב-20 הפרש, אך נעלמו לגמרי בדקות הבאות וההגנה של הלייקרס הצליחה לעצור אותם על סקור נמוך. 3:33 דקות לסיום, ההפרש היה רק ארבע נקודות והמומנטום בצד של אל.איי, אך כאמור מארי לקח אחריות ושלח מסר ללברון ג'יימס ואנתוני דייויס - כלום לא גמור.
5 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי
ג'מאל מארי
השאיר את דנבר בחיים. ג'מאל מארי
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
ג'רמי גראנט
ג'רמי גראנט
ג'רמי גראנט
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
(צילום: רויטרס)
מי שהבליח והיה מצוין הוא הפורוורד ג'רמי גראנט (26 נקודות), שהיה אגרסיבי עם 10 מ-12 מהעונשין, ניקולה יוקיץ' עשה כרגיל קצת מכל דבר עם 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מונטה מוריס סיפק דקות טובות מהספסל עם 14 משלו.
לברון הוביל את הלייקרס עם טריפל דאבל של 30 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, אך גם עם 6 איבודים. אנתוני דייויס אמנם קלע 27, אבל יתר המספרים שלו היו אנמיים - שני ריבאונדים (הכי נמוך שלו בפלייאוף), אסיסט בודד, חטיפה ואף לא חסימה אחת. חוץ משניהם, אל.איי לא קיבלה הרבה משחקנים אחרים. קנטביוס קולדוול-פופ קלע 12, קייל קוזמה 11 וראז'ון רונדו 9 ו-8 אסיסטים.
5 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: רויטרס)

בילי דונובן יאמן את שיקגו

לשיקגו בולס יש מאמן חדש - בילי דונובן (55), שעזב את אוקלהומה סיטי לאחר ארבע שנים. לפי הדיווח, אגדת העבר ארתוראס קרנישובאס, סגן הנשיא התפעולי בבולס, חיזר אחר המאמן ורצה אותו מאוד. "אני נרגש לשתף פעולה עם ארתוראס ולעבוד ביחד בפרנצ'ייז ההיסטורי הזה", אמר דונובן.
המאמן הוביל העונה את הת'אנדר לפלייאוף, למרות עזיבתם של ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'. בפוסט סיזן הודחו בסיבוב הראשון על-ידי יוסטון ו-ווסטברוק, לא לפני שמתחו אותם במשך שבעה משחקים צמודים.
5 צפייה בגלריה
בילי דונובן
בילי דונובן
בילי דונובן
(צילום: MCT)