דאלאס מאבריקס הפסיקה לנגן את ההימנון האמריקאי לפני משחקיה בהוראת הבעלים מארק קיובן, כך מדווחים ב-ESPN. הקבוצה לא הוציאה הודעה רשמית בנושא, אך ההימנון לא נוגן באף משחק ביתי שלה העונה.
אף אחד לא ממש שם לב למדיניות החדשה של דאלאס, ואף שחקן יריב לא התלונן על כך עד עכשיו. לפי חוקת ה-NBA, ההימנון צריך להיות מנוגן לפני משחקים, אולם מארק קיובן והקומישינר אדם סילבר הגיעו לסיכום אחר. קיובן אמר ביוני האחרון: "אם השחקנים רוצים לכרוע ברך במהלך ההימנון, אהיה גאה בהם. מקווה שאוכל להצטרף אליהם יום אחד. אני לא חושב שזה מבזה את ההימנון או את המדינה, השחקנים צריכים לעשות מה שהם רואים לנכון".
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
מארק קיובן
מארק קיובן
מארק קיובן
(צילום: AP)

ארווינג: "אנחנו בינוניים"

ברוקלין נטס ספגה הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד שלישי רצוף, הפעם 122:111 לדטרויט. הנטס מצליחים לנצח את הקבוצות הגדולות, אך מול הקבוצות בעלות מאזן שלילי היא מתקשה מאוד והמאזן שלה עומד על 7 ניצחונות מול 11 הפסדים. זאת לעומת 7 ניצחונות והפסד בודד מול קבוצות בעלות מאזן חיובי.
קיירי ארווינג אמר בסיום: "אני לא חושב שאנחנו חיים כדי להיות בינוניים. כרגע אנחנו מאוד בינוניים. יש לנו את הכישרון והיכולת. אנחנו צריכים להיות יותר דומיננטיים". גם חברו דיאנדרה ג'ורדן הסכים: "אנחנו חייבים להשתפר, וגם אני. בעיקר מבחינה הגנתית".
3 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן וקיירי ארווינג
ג'יימס הארדן וקיירי ארווינג
מפסידים לקטנות. הארדן וארווינג
(צילום: AFP)
"קבוצות באות ומשחקות בצורה מאוד נינוחה נגדנו", אמר קיירי, "הן עולות ליתרון גדול בשלב מוקדם ואז אנחנו רודפים אחריהן. זאת לא הדרך לשחק כדורסל. אני מאמין שנשתפר, הליגה תשים לב כשזה יקרה".