לוס אנג'לס לייקרס סיימה את מסע שבעת משחקי החוץ שלה במאזן 2:5, אחרי שגברה הלילה (בין שני לשלישי) 99:107 על אטלנטה.
לברון ג'יימס הצטיין עם 21 נקודות, 12 מתוכן ברבע האחרון - בתוספת 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. אנתוני דייוס הוליך את קלעי אל.איי עם 25 נקודות. ועדיין, בסיום המשחק הרשת געשה לא בגלל סל או מהלך גדול של 'המלך', אלא בשל אירוע די מוזר שהתרחש במהלך הרבע הרביעי.
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס וקארן קולינס
לברון ג'יימס וקארן קולינס
למי להאמין? לברון ג'יימס וקארן קולינס
(צילום: AFP)
הסרטון שהפך לוויראלי ברשת
שמונה דקות לסיום, כשהלייקרס הוליכו 78:86, לברון נראה מסנן מספר משפטים לעבר חלק מהיושבים על הפרקט (אטלנטה הורשתה להכניס קצת יותר מ-1,000 אוהדים למשחקיה). מסתבר שאלה היו שתי אוהדות, שבעקבות בקשת לברון משופטי המשחק - נזרקו מהאולם על-ידי הסדרנים. אחת מהן היא קארן קרלוס, אשתו של כריס קרלוס - אחד מעשירי אטלנטה. על פי פרסום בארה"ב, מדובר בתומכי דונלד טראמפ ידועים, מה שכנראה גם עורר את חמתו של הסופרסטאר.
קרלוס העלתה סרטון לרשת, שהפך במהרה לוויראלי, בו היא טענה: "לברון ג'יימס הסתכל על בעלי וקילל אותו. אני נעמדתי וצעקתי לעברו: 'לעולם אל תדבר עם בעלי. תדבר איתו עוד פעם אחת ואני א***ן אותך'. פתאום הוא התחיל לנבוח וענה לי: 'תסתמי את הפה שלך כלבה'".
הציוץ העוקצני של לברון
הפרשנים קוטלים את 'המלך'
לברון עצמו כמובן נשאל בסיום על האירוע החריג והסביר מה קרה מהזווית שלו. "השופטים עשו מה שהם היו צריכים לעשות", אמר. "היו חילופי מילים בין שני אנשים מבוגרים. אני אמרתי את הקטע שלי, הוא את הקטע שלו ואז מישהי אחרת התפרצה. לא חושב שהיה צריך להרחיק אותן מהמגרש, אבל יכול להיות שהן שתו לפני כן כמה משקאות וזה לא היה קשור למשחק עצמו". בסיום הערב, אחרי שקרלוס כבר העלתה את הסרטון לרשת, לברון הגיב בציוץ: "קארן שישבה בצד כעסה מאוד".
לא מעט פרשנים בארה"ב דווקא תפסו את הצד של אותה אוהדת. מאמן הלייקרס, פרנק ווגל, כעס על כך: "אי אפשר שאוהדים יורידו את המסיכות ויצעקו על השחקנים שלנו ברגעים כאלה". לברון סיכם: "אני שמח שהקהל חזר, התגעגעתי לאינטראקציה הזו, אני זקוק לה, אנחנו כשחקנים זקוקים לה".