טורונטו או בוסטון, בוסטון או טורונטו – אחת מהן תעלה לגמר המזרח, השנייה תלך הביתה אחרי עונה ארוכה במיוחד וסדרה משוגעת. הלילה (בין רביעי לחמישי) שוב קיבלנו משחק צמוד, והפעם כזה שגם סירב להסתיים – בסופו של דבר האלופה גברה 122:125 על הסלטיקס בתום שתי הארכות, השוותה ל-3:3 והקבוצות יאבקו על הכרטיס במשחק מכריע ולוהט.
זה היה משחק שעוד יזכרו שנים רבות ב-NBA – שתי הקבוצות נתנו הכל על הפרקט ולא היו מוכנות לוותר על הניצחון, כל אחת מסיבותיה. אומרים שהרוטציה מתקצרת בפלייאוף – אז מה תגידו על זה: ארבעה שחקנים של הרפטורס שיחקו 50 דקות או יותר (מתוך 58 אפשריות), כשגם בצד השני הנתון דומה, אך הכוכבית היא שהחמישייה הפותחת של בוסטון לא ירדה מהפרקט במשך כל הרבע הרביעי ושתי ההארכות – ולמעשה ל-22 דקות רצופות של כדורסל בהן לא בוצע אפילו חילוף אחד.
5 צפייה בגלריה
נורמן פאוול חוגג, קמבה ווקר מאוכזב
נורמן פאוול חוגג, קמבה ווקר מאוכזב
דרמה גדולה, הולכים למשחק שביעי. פאוול חוגג, ווקר מאוכזב
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
שחקני טורונטו ובוסטון מתעמתים בסיום המשחק
שחקני טורונטו ובוסטון מתעמתים בסיום המשחק
גם זה היה לנו. שחקני טורונטו ובוסטון מתעמתים בסיום המשחק
(צילום: AFP)
אז מה היו לנו במגרש עצמו? עד אמצע הרבע השלישי הסלטיקס שלטו, הוליכו ביתרון שהגיע עד 12 נקודות והיו בכיוון הנכון כדי להשלים את הניצחון הרביעי בסדרה – אבל אז האלופה נזכרה שאין איפה לתקן יותר והחלה לעשות את מה שהיא יודעת, הגנה אגרסיבית וריצה בכל הזדמנות.
קייל לאורי (33 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) היה המוציא העיקרי לפועל של טורונטו, כולל זריקה קשה 11.7 שניות לסיום ההארכה השנייה, שהעלתה את הקבוצה שלו ליתרון של ארבע נקודות. פרק ואנווליט סיים אמנם עם 23 נקודות (9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), בדיוק כמו נורמן פאוול, אבל עשה זאת באחוזים רעים.
5 צפייה בגלריה
קייל לאורי
קייל לאורי
נתנו הכל על הפרקט. קייל לאורי גמור
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
מרקוס סמארט זורק לשלוש
מרקוס סמארט זורק לשלוש
כמעט הארכה שלישית. מרקוס סמארט בשניות הסיום
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום מול קייל לאורי
ג'ייסון טייטום מול קייל לאורי
שני המצטיינים של קבוצותיהם. ג'ייסון טייטום מול קייל לאורי
(צילום: AFP)
בצד השני ג'ייסון טייטום, שקלע שלשה גדולה (שלא הספיקה) בשניות הסיום של ההארכה השנייה, רשם 29 נקודות, 14 ריבאונדים ותשעה אסיסטים – הכי קרוב שאפשר לטריפל דאבל, כשמרקוס סמארט דווקא כן חתום על אחד עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל זריקה שלו לשלוש 1.5 שניות לסיום ההארכה השנייה הלכה החוצה ומנעה אפשרות להארכה שלישית. קמבה ווקר סיפק ערב נורא עם חמש נקודות ב-2 מ-11 מהשדה.

דנבר – אל-איי קליפרס 96:85

אחוזים נמוכים מהשדה, הרבה עבירות, ותוצאה נמוכה באופן לא שגרתי לכדורסל המהיר של היום, אנחנו בהחלט בפלייאוף. הקליפרס הצליחו לסיים את קרב החפירות הזה עם ניצחון נוסף בסדרה שמעלה אותם ל-1:3, מרחק נגיעה מגמר המערב.
קוואי לנארד, אם מישהו היה מופתע, הצטיין עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. לנארד גם רשם ארבע חטיפות וחסם פעמיים – מישהו אמר השחקן הטוב בעולם? החברים שלו לא ממש תרמו בצד ההתקפי, ואמנם חמישה מהם סיימו בספרות כפולות, אבל גם זה בקושי. משחק חלש מאוד של פול ג'ורג' עם 10 נקודות ב-4 מ-10 מהשדה.
ניקולה יוקיץ' סיפק 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים עבור הנאגטס, ג'מאל מארי הוסיף 18 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל נראה שהקליפרס פשוט טובים ועמוקים מדי עבור דנבר, שתנסה בכל זאת למשוך את הסדרה הזו כמה שהיא רק יכולה.
פורסם לראשונה: 06:36, 10.09.20