דני אבדיה חטף לא מעט ביקורת בחודשים האחרונים בעקבות היכולת הלא משכנעת שלו מאז שחזר מהיעדרות של מספר שבועות בעקבות פרוטוקול הקורונה. אבל הרוקי הישראלי יודע בדיוק מהן היכולות שלו, ולא ממש התרגש ממה שאמרו וכתבו עליו. הלילה (בין שני לשלישי) הוא סיפק משחק מצוין וסייע לוושינגטון לנצח 124:132 את אינדיאנה.
אבדיה, שסיים עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-32 דקות, השיג לא מעט מהסלים שלו במאני טיים ובחזרה של הוויזארדס למשחק. "השלשה של דני הייתה גדולה בפיגור של שש נקודות. זה סל גדול שהיינו צריכים כדי להשאיר לנו תקווה", החמיא לרוקי הישראלי מאמנו סקוט ברוקס.
1 צפייה בגלריה
אבדיה בדרך להטבעה
אבדיה בדרך להטבעה
אבדיה בדרך להטבעה
(צילום: EPA)
המחמאה הכי מפתיעה הגיעה מכיוון מאוד לא צפוי. וולף בליצר, שנחשב לאחד העיתונאים המוערכים בעולם ומגיש פוליטי ב-CNN, צייץ: "ניצחון יפה מאוד של וושינגטון הערב על אינדיאנה. לראסל ווסטברוק היה משחק נהדר. הרוקי דני אבדיה גם היה מרשים".
עם כל הכבוד לאבדיה, כוכב המשחק היה ללא ספק ראסל ווסטברוק שסיים עם 35 נקודות, שיא עונה של 21 אסיסטים ו-14 ריבאונדים. ווסטברוק הפך בכך לראשון בהיסטוריה של ה-NBA שמשיג טריפל דאבל עם לפחות 35 נקודות ו-20 אסיסטים. עוד נתון מעניין: זה היה הטריפל דאבל ה-16 שלו העונה (מוביל את הליגה) - והוא כבר עלה למקום הראשון בתולדות הוויזארדס, אחרי שהשאיר מאחור את דארל ווקר שרשם 15 כאלה בתקופה של ארבע שנים. לווסטברוק זה היה בסך הכל המשחק ה-38 שלו במדי הקבוצה.
הציוץ של בליצר
"שמתי המון המון לחץ על עצמי כדי לעשות הכל על הפרקט. הרגשתי פשוט שזה היה המשחק שלי", אמר בסיום ווסטברוק, שלא סתם אמר את הדברים, מכיוון שהוא נאלץ לשחק ללא הכוכב השני של הקבוצה, בראדלי ביל, שפצוע ברגל.
"יש שש אותיות שמרכיבות את המילה winner. זה מה שהוא. ניצח בכל מקום. תמיד מתחרה. הוא עושה דברים שלא ראיתי בהיסטוריה. ואני בליגה 30 שנה", אמר עליו ברוקס. גם ביל לא יכול היה להישאר אדיש להצגה של חברו וצייץ: "ראסל ווסטברוק הידוע בכינויו ביסט-ברוק (שילוב של חיה עם שם משפחתו). זה מגוחך מה שהאיש הזה עשה". רוי האצ'ימורה הוסיף: "כשגדלתי ראיתי אותו משחק ככה באוקלהומה סיטי. עכשיו אני איתו בקבוצה. זה משוגע, הוא היה מודל לחיקוי".
שחקני וושינגטון חוגגים עם ווסטברוק בחדר ההלבשה