הסדרה הנהדרת הזו בין ברוקלין ומילווקי הולכת למשחק שביעי ומכריע על הכרטיס לגמר המזרח. הלילה (בין חמישי לשישי) הבאקס הביסו את הנטס 89:104 הודות לריצת 0:12 באמצע הרבע האחרון שלמעשה סגרה סיפור.
במשחק פלייאוף כמו במשחק פלייאוף, שתי הקבוצות השתמשו בסגל קצר במיוחד, כששחקני החמישייה עבדו שעות נוספות והספסל היה עסוק בעיקר בעידוד מהצד.
4 צפייה בגלריה
שחקני מילווקי עוצרים את ג'ף גרין
שחקני מילווקי עוצרים את ג'ף גרין
ההגנה עבדה שעות נוספות. שחקני מילווקי עוצרים את ג'ף גרין
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
קריס מילדטון קולע מעל ג'ו האריס
קריס מילדטון קולע מעל ג'ו האריס
ערב פנטסטי שלי. קריס מילדטון קולע מעל ג'ו האריס
(צילום: AFP)
יאניס אנדטוקומבו שיחק 41 דקות וסיפק 30 נקודות ו-17 ריבואנדים – הפעם, כנראה בהוראת מאמנו מייק בודנהולצר, הוא לא זרק אפילו פעם אחת מחוץ לקשת ופשוט עשה מה שהוא רוצה בצבע. קריס מידלטון שיחק 42 דקות והיה פנטסטי עם 38 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות. ואת כל זה עשה ב-11 מ-16 מרשימים במיוחד מהשדה. הצלע השלישית בטריו ג'רו הולידיי אמנם קלע רק 1 מ-10 לשלוש, אך בכל זאת תרם 21 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.
למעשה, מלבד פאט קונוטון (22 דקות) וברין פורבס (11 דקות), שאר השחקנים לא עלו ליותר מ-5 דקות, ובסך הכל הספסל של מילווקי תרם 4 נקודות.
המארחת תפסה את השליטה מהרגע הראשון והוליכה לכל אורך המשחק, כשברוקלין לא הובילה אפילו לרגע אחד. יתרון השיא עמד על 21 נקודות (4:45 דקות לסיום), ושם סטיב נאש הבין שהסיפור גמור ונתן לשחקני החמישייה שלו מנוחה רצויה.

4 צפייה בגלריה
קווין דוראנט מנסה לקלוע
קווין דוראנט מנסה לקלוע
קווין דוראנט מנסה לקלוע
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
הכל הלך יותר קשה. דוראנט מתוסכל
(צילום: EPA)
אצל המפסידה, קווין דוראנט, שהגיע לאחר ההצגה הבלתי נשכחת שלו, שכללה טריפל-דאבל של 49 נקודות, נרגע מעט, אך בכל זאת סיים עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים, הבעיה הייתה שבעת האיבודים שהיו לו.
ג'יימס הארדן מיעט לזרוק ותרם 16 נקודות ו-7 אסיסטים, בלייק גריפין הוסיף 12 נקודות. וגם כאן, מלבד לנדרי שאמט, אין שחקן ספסל שעלה ליותר מ-5 דקות, רובם אגב בחמש הדקות האחרונות של המשחק.