טרנס מאן נבחר בסך הכל במקום ה-48 בדראפט 2019 על ידי לוס אנג'לס קליפרס. גם האנשים שבחרו בו לא האמינו ששנתיים לאחר מכן הוא יהיה אחראי לעלייה הראשונה בהיסטוריה של המועדון לגמר המערב. מאן פתח הבוקר (בין שישי לשבת) בחמישייה של הקליפרס בפעם השנייה ברציפות בסדרה מול יוטה בעקבות פציעתו בברך של קוואי לנארד שנעדר.
  • מדהים: הקליפרס חזרו מפיגור של 25 נקודות ועלו לגמר המערב
אחרי חצי ראשון רגוע שלו וגרוע של קבוצתו, שנקלעה לפיגור של 22 נקודות (ובתחילת הרבע השלישי הפער כבר הגיע ל-25 נקודות), מאן נכנס לפעולה. רק ברבע השלישי היו לו 20 נקודות - ואת ההתמודדות הוא סיים עם שיא קריירה של 39 נקודות (7 מ-10 לשלוש).
2 צפייה בגלריה
טרנס מאן
טרנס מאן
מאן. הרים את הסטייפלס סנטר באוויר
(צילום: AP)
ההצגה של מאן יחד עם פול ג'ורג' ורג'י ג'קסון, הובילה את הקליפרס לקאמבק היסטורי ולניצחון 119:131 מדהים על הג'אז. "כל המהות של הפלייאוף היא לחימה, ואנחנו מראים זאת פעם אחר פעם", אמר ג'ורג' בסיום. זאת הייתה חגיגה אמיתית בסטייפלס סנטר, שלראשונה מזה 15 חודשים היה מלא לגמרי באוהדי הקליפרס (17,105 צופים) - ושימו לב לכמה ציוני דרך היסטוריים שנקבעו בהתמודדות:
  • מדובר בקאמבק הגדול בתולדות פלייאוף ה-NBA במשחק בו קבוצה פיגרה בהפרש כל כך גדול בהפסקה (22 נקודות).
  • הקליפרס הם הראשונים שחוזרים פעמיים באותו פלייאוף מפיגור של 2:0 בסדרות (דאלאס ויוטה)
  • מאן הוא השלישי בהיסטוריה של הקליפרס שקולע 7 שלשות במשחק אחד
  • מאן הוא הראשון בתולדות הקליפרס מזה 24 שנים שקולע לפחות 20 נקודות ברבע אחד במשחק בפלייאוף.
"אחרי שמיצ'ל קלע את השלשה שהעלתה את יוטה ל-50:75 חשבתי לעצמי שאנחנו לא רוצים להיות מודחים. יוטה השאירה אותי לבד וקלעתי את הזריקות שלי. אתה בדרך כלל תקלע אם אתה בטוח במשחק שלך", אמר מאן בסיום.
הקליפרס שיחקו מדהים במחצית השנייה בה ניצחו 47:81. שחקניו של טיירון לו קלעו ב-24 הדקות האחרונות 14 שלשות מ-19 ניסיונות. יוטה לעומת זאת קלעה 12 מ-19 בחצי הראשון, אבל לא הייתה מדויקת במחצית השנייה עם 9 מ-25.
אמנם ללא קוואי, אבל עם מאן והרבה מאוד ביטחון, הקליפרס יגיעו לגמר המערב מול פיניקס החזקה במומנטום מצוין. משחק מספר 1 ייערך כבר מחר (ראשון, 22:30).
2 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
כריס פול. כבר מחכה לאקסית
(צילום: AP)
יוטה מבחינתה יכולה להיות סופר מאוכזבת אחרי שעבדה כל כך קשה על יתרון הביתיות שלה בעונה הסדירה. עוד נתון משוגע מהמשחק הזה שקשור למפסידה: המאזן ב-25 העונות האחרונות של יוטה במשחקים בהם הובילה ב-25 נקודות או יותר - 1:232! הבוקר היה ההפסד השני שלה.