72 שעות בדיוק לפני משחק האולסטאר באטלנטה, שני הקפטנים - לברון ג'יימס וקווין דוראנט (שכידוע בכלל יחמיץ את האירוע) "עשו כוחות" וקבעו את הקבוצות שלהם למשחק הכוכבים החגיגי.
לברון היה זה שבחר ראשון ולקח הפעם את יאניס אנדטוקומבו ממילווקי, מי שבשנתיים האחרונות עשה מולו את הבחירות לסגלים. בהמשך השלים סוג של חמישייה חלומית, שכוללת את סטף קרי, לוקה דונצ'יץ' וניקולה יוקיץ'. שאר השחקנים בקבוצה של לברון: דמיאן לילארד, בן סימונס, כריס פול, ג'יילן בראון, פול ג'ורג', דומנטאס סאבוניס ורודי גובר.
2 צפייה בגלריה
לברון שומר על יאניס
לברון שומר על יאניס
ישתפו כעת פעולה. לברון ויאניס
(צילום: רויטרס)
הנבחרות למשחק הכוכבים
דוראנט, כצפוי שמר אמונים לחבריו מברוקלין. הוא בחר ראשון את קיירי ארווינג ולאר מכן הוסיף לחמישייה את בראדלי ביל, קוואי לנארד, ג'ייסון טייטום וג'ואל אמביד. מהספסל יעלו ג'יימס הארדן, עימו דוראנט מככב בנטס, ושמות לא פחות מעניינים כמו דווין בוקר, זאיון וויליאמסון, זאק לאבין, ג'וליוס רנדל, ניקולה ווצ'ביץ' ודונובן מיצ'ל.
אגב, סיפור מעניין קשור לשתי הבחירות האחרונות - רודי גובר ודונובן מיצ'ל. שניהם, כאמור, שחקני יוטה ג'אז, הקבוצה בעלת המאזן הטוב ב-NBA. "אין כאן שום חוסר כבוד כלפי יוטה", ביקש ג'יימס להבהיר והוסיף ציטוט נחמד: "אפילו בימים של סטוקטון ומאלון, אף פעם לא היינו בוחרים אותם במשחקי וידאו. אף פעם".
2 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל
נבחרו אחרונים. מיצ'ל וגובר
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 05:52, 05.03.21