דטרויט לא עושה סימנים כמי שרוצה להעביר אותו, אבל הדיווחים האחרונים בארה"ב טוענים כי לוס אנג'לס קליפרס מאוד מעוניינת לצרף את דרק רוז אליה לסגל. שאמס צ'רנייה מ"דה אתלטיק" מפרסם כי מלבד הקליפרס, גם ניו יורק ניקס חושקת בגארד הוותיק (32) - והשתיים יהיו מוכנות לוותר על מספר נכסים עבורו.
רוז פשוט נראה נהדר בדטרויט בשנתיים האחרונות (אם נשים לרגע בצד את התוצאות החלשות), והוא עושה זאת כשחקן ספסל לכל דבר (בעונה שעברה אף דורג שביעי בבחירת השחקן השישי של העונה). העונה ב-12 משחקים הוא לא פתח בחמישייה של הפיסטונס, אבל מספק ממוצעים של 14.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים לערב. על פי אותו פרסום, דטרויט לא מתכוונת כרגע לשקול טריידים עבורו.
2 צפייה בגלריה
דרק רוז
דרק רוז
נראה נהדר בדטרויט. רוז
(צילום: AP)
ועדיין, בארה"ב מעריכים כי אם יוצע לדטרויט השם המתאים - היא תסכים למהלך. גם בשל משכורתו של השחקן (7.7 מיליון דולר לעונה), וגם כי היא מדורגת במקום הלפני אחרון במזרח עם מאזן 13:4 ואין באמת סיכוי ריאלי שתגיע לפלייאוף. כישרון צעיר שיוצע לה מאחת הקבוצות, עשוי, על פי אותו דיווח, לשנות את דעתה.
הקליפרס, שאמנם הפסידו הלילה 108:99 לאטלנטה, מדורגים במקום השלישי במערב (5:13) והם אחת המועמדות הראשיות לאליפות ה-NBA. הניקס, לעומת זאת, מתדפקים כרגע על מקום בפלייאוף במזרח, אבל מאמן הקבוצה, טום תיבודו, מכיר היטב את רוז, עוד מהימים בהם כיכב בשיקגו בולס.
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד ופול ג'ורג'
קוואי לנארד ופול ג'ורג'
בקרוב שחקן חדש לסגל? קוואי וג'ורג'
(צילום: AFP)
למי ששכח, ב-2011 נכנס רוז לספרי ההיסטוריה, כשזכה בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ובכך הפך לשחקן הצעיר ביותר שזוכה בתואר, כשעשה זאת בגיל 22 בלבד. תיבודו אף עבר עם רוז במינסוטה.
ואם כבר דיווחים שונים, בארה"ב מפרסמים כי לא מעט קבוצות בליגה פנו לניו אורלינס ובדקו את מצבו של לונזו בול וג'יי. ג'יי רדיק. הפליקנס שוחחו עם גולדן סטייט על אפשרות לטרייד, שבו יהיה מעורב גם קלי אוברה ג'וניור, אך נראה שהסיכוי לכך קלוש.