מילווקי הייתה צריכה לעבוד קשה מול ברוקלין כדי להשיג 86:83 ולצמק את הסדרה ל-2:1. בסיום קיבלנו דרמה גדולה שהגיעה לשיאה עם חדירה נפלאה לסל של ג'רו הולידיי 11.3 שניות לבאזר שבסופו של דיבר סידרה לבאקס את ה-W.
למעט המהלך המדובר, הולידיי רשם משחק בינוני למדי לפחות מהבחינה ההתקפית וקלע תשע נקודות בלבד (4 מ-14 מהשדה) ב-46 הדקות שלו על הפרקט. "בהתחלה חשבתי שאולי אמשוך קצת את הזמן", סיפר הגארד על המהלך המכריע שלו. "אבל ראיתי שאוכל לקחת את ברוס בראון לאחד על אחד, אז הלכתי על זה. זאת הייתה החלטה טובה ובסופה קלעתי את הליי-אפ". מילווקי הצליחה לעצור כאמור את הנטס על 83 נקודות בלבד והולידיי התייחס לכך: "קודם כל הגנה. זה מה שמנצח משחקים ומביא אליפויות".
2 צפייה בגלריה
ג'רו הולידיי עם הכדור
ג'רו הולידיי עם הכדור
ג'רו הולידיי עם הכדור
(צילום: AP)
"היה משחק פלייאוף קשוח במיוחד", הודה מאמן ברוקלין סטיב נאש. "שתי הקבוצות לא קלעו כמו שצריך או יצרו הזדמנויות טובות. אחת הקבוצות הייתה צריכה להשיג ניצחון מכוער - והפעם זה היה תורם". קווין דוראנט שהוביל את קלעי ברוקלין עם 30 נקודות: "לא קלענו כמו שצריך בדקות המכריעות ופספסנו כמה הזדמנויות טובות".
יאניס אנדטוקומבו שקלע 33 נקודות (1 מ-8 מהשלוש) שיתף קצת באשר לאופן קבלת ההחלטות שלו: "כדורסל הוא עניין של אינסטינקט. בסופו של יום האינסטינקט שלי אומר לי איזו החלטה לקבל וככה אני מתנהל. אני מנסה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר באותו הרגע והפעם זה הביא אותי לזרוק שמונה פעמים לשלוש. יכול להיות שבמשחק הבא לא אזרוק בכלל מחוץ לקשת".
2 צפייה בגלריה
יאניס נאבק עם בראון
יאניס נאבק עם בראון
יאניס נאבק עם בראון
(צילום: AP)
היווני התייחס כמובן לניצחון עצמו: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה מאוד ופשוט היינו חייבים לנצח. גם אם לא היה המשחק הכי יפה לעין, ניצחון הוא ניצחון וזה מרגיש טוב".