כשחושבים על ברוקלין, ישר עולה לראש הטריו הקטלני - קווין דוראנט, קיירי ארווינג וכמובן ג'יימס הארדן שהצטרף אחרי פתיחת העונה. אבל מה קורה כשהשניים הראשונים נפצעים? אל דאגה, הארדן כבר ישתלט על הקבוצה וירשום מספרים מפלצתיים.
המזוקן נתן הלילה (בין רביעי לחמישי) מול אינדיאנה (115:124) עוד הצגה, כשסיים עם טריפל דאבל מדהים של 40 נקודות, 15 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. הוא גם הוציא את הנטס מפיגור ברבע הראשון (40:25) ובכלל, הוכיח שוב כמה הוא שחקן גדול. "הופעה מדהימה, הוא עשה כמה מהלכים ענקיים בסיום", החמיא לו מאמנו סטיב נאש.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
בלתי ניתן לעצירה. ג'יימס הארדן
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
הארדן
הארדן
הארדן
(צילום: AFP)
נאש המשיך: "יתר השחקנים עשו את שלהם, אבל ג'יימס היה האיש המרכזי, כפי שכבר הרגיל אותנו לאחרונה. הוא שחקן מדהים ומנהיג, שמסוגל לעשות פעולות ששחקנים אחרים לא יכולים".
כוכב הפייסרס, דומאנטס סאבוניס (18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים), נשמע מיואש: "זה מה שהארדן עושה. מאז פגרת האולסטאר, אנחנו מתקשים ברבע הרביעי ולא מצליחים לעשות עצירות בהגנה". קאריס לוורט (19 נקודות), שנשלח בטרייד מברוקלין לאינדיאנה ועבר ניתוח בכליה, ערך את הופעת הבכורה הביתית שלו: "מקווה שהחזרה שלי תעבור מהר, חבל שלא ניצחנו".
3 צפייה בגלריה
הארדן מול סאבוניס
הארדן מול סאבוניס
הארדן מול סאבוניס
(צילום: רויטרס)
נחזור להצגה של הארדן, שהצטרף למועדון יוקרתי במיוחד וקלע לפחות 40 נקודות בפעם ה-100 בקריירה. רק ווילט צ'מברליין (271), מייקל ג'ורדן (173) וקובי בראיינט (122), כנראה שלושת הסקוררים הגדולים בכל הזמנים, נמצאים לפניו.
מבחינה קבוצתית, ברוקלין רשמה את הניצחון ה-14 מ-15 המשחקים האחרונים שלה (דוראנט לא שותף) והשתוותה לפילדלפיה בפסגת המזרח (לשתיהן מאזן של 13:28). "אני לא רוצה להתרגל לכך שחסרים לנו שחקנים כמו דוראנט וקיירי", אמר הארדן בסיום. "אבל אם כן, השחקנים האחרים צריכים להתעלות". אגב, גם בלייק גריפין נעדר בשל פציעה.