סשה ג'ורג'ביץ' פוטר אמש (שני) מווירטוס בולוניה יחד עם עוזרו ומאמן הכושר (שניהם סרבים) במהלך בזק של ההנהלה. על פי הדיווחים באיטליה, סרג'יו סקאריולו (59), שרק לאחרונה הפסיד עם נבחרת ספרד לישראל במוקדמות יורובאסקט 2021, יעזוב את תפקיד העוזר בטורונטו וימונה למאמן וירטוס.
וירטוס מדורגת רק במקום החמישי בליגה, אבל ביורוקאפ היא במאזן מושלם (0:7). אתמול הפסידה לססארי 83:78 בליגה במשחק בו ג'ורג'ביץ' הורחק כבר ברבע הראשון. כמו כן, היה זה הפסד רביעי ברציפות של וירטוס בבית במסגרת הליגה.
3 צפייה בגלריה
ג'ורג'ביץ'. הפתעה
ג'ורג'ביץ'. הפתעה
ג'ורג'ביץ'. הפתעה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
מאמן ספרד סרג'יו סקאריולו
מאמן ספרד סרג'יו סקאריולו
סקאריולו. חוזר לאמן קבוצה אחרי זמן רב
(צילום: רויטרס)
בתקשורת האיטלקית ביקרו קשות את המועדון, ובין השאר גם את ג'ורג'ביץ', על כך שמרקו בלינלי שחתם לא מזמן עדיין לא ערך את הבכורה שלו. אתמול הוא היה בסגל, אך לא שיחק. כמו כן, נטען כי בין המאמן להנהלה היה קצר בתקופה האחרונה, ובכל מקרה היה ברור לכולם שגם אם יסיים את העונה הוא לא ימשיך ל-2021/22.
מי שעוד יעזוב את הקבוצה כנראה הוא הגארד סטפן מרקוביץ' (עוד סרבי), שכתב באינסטגרם שלו על ההחלטה לפטר את המאמן: "כשאנשים שלא מבינים בכדורסל מקבלים החלטות מקצועיות".
3 צפייה בגלריה
מרקוביץ'. פה גדול
מרקוביץ'. פה גדול
מרקוביץ'. פה גדול
(צילום: עוז מועלם)
הפעם האחרונה שבה אימן סקאריולו קבוצה הייתה את באסקוניה לפני שש שנים. ב-2015 הוא חזר לקדנציה שנייה בנבחרת הספרדית. הרזומה של סקאריולו סופר מרשים: כסף וארד בשתי אולימפיאדות עם ספרד, זכייה באליפות העולם האחרונה ב-2019, שלוש זכיות ביורובאסקט ומקום שלישי ב-2017.
כמו כן, זכה בשתי אליפויות ספרד עם ריאל מדריד ומלאגה, בגביע הספרדי פעמיים וכן באליפות איטליה לפני 30 שנה בדיוק עם פזארו. יש לו גם כמובן אליפות NBA כעוזר בטורונטו. דרך אגב, הוא כבר אימן בעבר בבולוניה, אבל את היריבה פורטיטודו, שבעצמה פיטרה את המאמן שלה רק אתמול.