במשך כמעט שנתיים ג'ון וול חיכה לחזור לשחק כדורסל. אחד השחקנים הטובים בליגה סבל מפציעות בגיד אכילס ובעקב, ולאחרונה הועבר בטרייד מוושינגטון ליוסטון תמורת ראסל ווסטברוק. הלילה (בין שישי לשבת) ערך וול את הבכורה שלו במדי הרוקטס בניצחון 104:125 על שיקגו במשחק ההכנה הראשון של העונה.
"היה פשוט נהדר לחזור ולקחת חלק במשחק NBA", אמר וול, שהיה מצוין עם 13 נקודות, 9 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-19 דקות. "ידעתי שאחזור. עבדתי קשה מאוד בשנתים האחרונות. זה היה סוריאליסטי לשוב, אפילו אם זה היה רק משחק הכנה".
1 צפייה בגלריה
ג'ון וול
ג'ון וול
וול. הצגה
(צילום: רויטרס)
גם דמרקוס קאזנס ערך בכורה ביוסטון (14 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-15 דקות), וגם הוא הגיע אחרי שרשרת של פציעות בארבע השנים האחרונות, שעצרו לו את הקריירה. דרך אגב, וול וקאזנס מכירים מצוין מהתקופה ששיחקו יחד באוניברסיטת קנזס. "היה כיף לחזור. היו לי פלאשבקים לתקופה שלנו בקולג', שזה היה המופע של ג'ון. היו רגעים במשחק שפשוט חיכיתי לראות איזה מהלך הוא ישלוף מהשרוול. אני שמח שחלקתי את המגרש עם מישהו שאני מחשיב כאח שלי".
קאזנס גם התייחס בעקיפין לבלגן עם ג'יימס הארדן, שצפוי לשוב לאימונים רק ביום שני, ולפי הדיווחים הודיע ליוסטון שהוא מעוניין לעבור בטרייד לפילדלפיה. "זאת הייתה תצוגה טובה למי שהיה צריך לראות. יש כאן קבוצה טובה, לא משנה מה קורה כרגע מסביב. אנחנו לא בוכים על זה שיש לנו כמה חסרונות בסגל. בתקווה שהחתיכות החסרות יצטרפו בהמשך ונשתפר עוד יותר".