ב-NBA כבר אישרו: משחק האולסטאר יתקיים ב-7 במרץ באטלנטה - והקהל כבר נשלח לבחור את הסגלים לערב הכוכבים הנוצץ. השאלה ביממה האחרונה, עם פרסום התוצאות הראשונות של ההצבעות, היא האם באמת הכוכבים מתכוונים להגיע לאותו משחק?
בימים כתיקונם, מדובר על שבוע חגיגי, שהשחקנים מחכים לו כל השנה. בימי קורונה, מדובר על משחק שייערך לעיני קהל מועט ובהגבלות לא פשוטות. כשהנגיף משתולל בארה"ב, גם חלק מהשחקנים חושב שלא כדאי לקיים כלל את האירוע.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס יאניס אנדטוקומבו אולסטאר
לברון ג'יימס יאניס אנדטוקומבו אולסטאר
לברון ויאניס. הם יגיעו לאולסטאר?
(צילום: EPA)
"אם להיות תקיף, אז למען האמת אני חושב שזה טפשי", סיפר כוכב סקרמנטו, ד'ארון פוקס. "אם נצטרך לעטות מסכה ולהתנהג כמו במשחק רגיל, אז מה הטעם להחזיר את משחק האולסטאר?". לאחר מכן, עקץ את ראשי הליגה: "ברור שכסף גורם לעולם להסתובב, אז זה מה שזה".
לברון ג'יימס, הכוכב הכי גדול בליגה, המשיך באותו הקו: "יש לי אפס אנרגיות ואפס התרגשות לקראת המשחק הזה. אני לא מבין מדוע האולסטאר צריך להתקיים העונה. פיזית אני אצטרך לשחק, אבל מנטלית אהיה חסר אנרגיות. זו סטירה לפנים. הייתי מעדיף לנוח מספר ימים לאור העובדה שהייתה פגרה קצרה".
גם ג'ואל אמביד, הסופרסטאר של פילדלפיה ואחד השחקנים בכשור הטוב בליגה, הודה הלילה אחרי ה-121:105 הביתי לפורטלנד כי "לא בטוח שאני הולך לעשות את זה".
אמביד גם כן נגד האולסטאר
ההצבעות עד כה לאולסטאר
מבחינת ההצבעות, אגב, אין חדש. שני הכוכבים הגדולים, לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס) וקווין דוראנט (ברוקלין נטס) - קיבלו את מירב הקולות בכל אזור (מערב ומזרח). כל אחד מהם זכה ללמעלה מ-2.2 מיליון קולות. סטף קרי (גולדן סטייט) הוא הגארד המוביל במערב והשלישי בסך הכל עם 2.1 מיליון קולות. בראדלי ביל, הסופרסטאר של וושינגטון ומלך הסלים של הליגה, מוביל את הגארדים במזרח עם 1.2 מיליון קולות.

גם גרין נדהם מההצגה של לברון

ובואו ונחזור ללברון. זה היה עוד לילה "רגיל" של 'המלך'. הוא רשם טריפל דאבל (27 נקודות, 10 אסיסטים, 10 ריבאונדים) מספר 96 בקריירה (ושני העונה) והוליך את הלייקרס לניצחון על 93:114 על דנבר. אולם הוא גם רשם שני ציוני דרך מרשימים: 800 משחקים עם 25 נקודות או יותר (הכי הרבה בהיסטוריה של הליגה) וטיפוס למקום השלישי בכמות סלי השדה, תוך שהוא מדלג על פני ווילט צ'מברליין. ההופעה המדהימה שלו הלילה זיכתה אותו במחמאה מדריימונד גרין. כוכב גולדן סטייט צייץ בטוויטר שלו: "איך לברון ג'יימס ממשיך להשתפר?".
2 צפייה בגלריה
לברון מודה לבורא עולם, יוקיץ' רק מסתכל
לברון מודה לבורא עולם, יוקיץ' רק מסתכל
מי יעצור אותו? לברון
(צילום: AP)
הציוץ של דריימונד גרין
לברון: "בשבילי לעבור את ווילט צ'מברליין זה מדהים. כילד נהגתי לקרוא מגזינים של NBA ולמוד על ההיסטוריה של הליגה כדי לקבל השראה. זה כבוד ענק עבורי להיות ברשימה עם צ'מברליין ואחרים. זה לא ייאמן.
על הכושר שלו: "הכי חשוב זה להישאר בריא, מנטלית ופיזית. אני אוהב את המשחק ואני רוצה לתת לו בחזרה את מה שהוא נתן לי". לברון נשאל בעד מי יהיה בסופרבול, אבל התחמק: "פט מהומס חבר שלי וגם טום בריידי חבר טוב. זאת שאלה מאוד קשה. אני אענה לכם את התשובה שכולם נותנים: אני פשוט רוצה שיהיה משחק טוב", צחק.