פרטים חדשים נחשפו היום (שני) בנוגע למותו של סנטר הכוכב האדום בלגרד לשעבר, מייקל אוג'ו, מהתקף לב לפני שלושה ימים במהלך אימון שערך בבירה הסרבית. נשיא המועדון, נבויסה צ'וביץ', התראיין לתחנת טלוויזיה מקומית וסיפר שקיבל אישור מהמשפחה ומהסוכן של הסנטר לחקור את הנסיבות שהביאו למותו.
לטענת צ'וביץ', אוג'ו נבדק שלוש פעמים בתקופה בה שיחק במועדון לגילוי נגיף הקורונה. הבדיקות הניבו תוצאות שליליות אבל לאחר מכן, כשכבר שוחרר, ביצע בדיקה נוספת לקראת סוף יולי אחרי שחש ברע והיא יצאה חיובית.
1 צפייה בגלריה
דניאל האקט מול מייקל אוג'ו
דניאל האקט מול מייקל אוג'ו
אוג'ו במדי הכוכב האדום שומר על האקט מצסק"א
(צילום: AP)
עוד קודם לכן, בתחילת יולי, סבל אוג'ו מדלקת ריאות. הוא טופל באנטיביוטיקה, אבל רק לאחר שהרופאים ביקשו ממנו מספר פעמים לבצע את בדיקת הקורונה הוא עשה זאת וקיבל כאמור את התשובה החיובית בסוף אותו חודש.
בבוקר ה-7 באוגוסט, היום בו מת אוג'ו, הוא קיבל תשובות מעודדות מבדיקת הדם שערך, בה התברר כי הגוף שלו מתחיל לפתח נוגדנים לקורונה. הוא אף קיבל אישור להתאמן בצורה קלה מאוד, אבל התבקש להפסיק מיידית במקרה שירגיש עייפות.
אבל לפי צ'וביץ', אוג'ו התאמן עוד קודם לכן ב-31 ביולי, ב-3 ו-ב-4 באוגוסט, למרות שלא קיבל אישור לכך. עוד סיפר הנשיא כי הרופאים ייעצו לסנטר שלא להתאמן חזק מדי במשך שישה שבועות כדי שיחלים לחלוטין מדלקת הריאות ומהקורונה, מאחר שהדבר עלול לפגוע ישירות בלב.