צסק"א מוסקבה גברה הערב (רביעי) 77:78 דרמטי על פנרבחצ'ה בחוץ ורשמה ניצחון שני ברציפות, אחרי שבשבוע שעבר ניצחה את מכבי תל אביב.
השחקנים של דימיטריס איטודיס נאבקו מול פנר החזקה במשך ארבעים דקות, ויצאו עם הניצחון הודות לסל לעבירה של וויל קלייבורן 11 שניות לסיום.
1 צפייה בגלריה
וויל קלייבורן בפעולה
וויל קלייבורן בפעולה
ערב ענק וסל ניצחון. וויל קלייבורן
(צילום: AFP)
קלייבורן למעשה סחב את האורחת על הגב לאורך כל המשחק וסיים עם 26 נקודות ושישה ריבאונדים, ונעזר ב-14 נקודות של מייק ג'יימס.
אצל המפסידה בלט ננדו דה קולו (21 נקודות ושישה ריבאונדים), שקיבל סיוע מג'ארל אדי (18 נקודות ולורנזו בראון (16 נקודות ושמונה אסיסטים).
אולימפיאקוס, היריבה הבאה של מכבי, בדיוק בעוד יומיים, רשמה 75:86 משכנע על ארמאני מילאנו. קוסטאס סלוקאס היה פנטסטי עם 17 נקודות ו-11 אסיסטים. יורגוס פרינטזיס הוסיף 16 נקודות משלו. 18 נקודות של סרחיו רודריגס בצד השני לא הספיקו.
במשחק נוסף, ריאל מדריד ניצחה 85:94 את חימקי מוסקבה. סרחיו יול (21 נקודות) וניקולה לפרוביטולה (19 נקודות) הוליכו את קלעי הבלאנקוס. האורחת, שהגיעה בסגל מקוצץ שכלל רק שמונה שחקנים בשל היבדקויות רבות בקורונה בקבוצה, נתנה פייט - אבל גם 22 נקודות של דווין בוקר ו-21 נקודות של וייצ'סלאב זייצב לא הספיקו.