מה יהיה הסוף וושינגטון? ב-NBA הודיעו הערב (שני) שמשחקם של הוויזארדס שתוכנן להתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי נדחה אף הוא.
זהו המשחק החמישי ברציפות שנדחה בשל ההידבקות ההמונית בקבוצה, כשנכון לעכשיו חמישה שחקנים חיוביים לקורונה.
5 צפייה בגלריה
אבדיה וביל מגיעים לברך את נטו
אבדיה וביל מגיעים לברך את נטו
מתי זה ייגמר? שחקני וושיגנטון
(צילום: AP)
בהודעה נכתב: "המשחק נדחה בהתאם לפרוטוקולי הבריאות של הליגה. הוויזארדס לא יכולים להציב את המינימום ההכרחי של שמונה שחקני סגל למשחק".
מלבד המפגש מול ההורנטס, גם המשחקים מול דטרויט, יוטה והשניים שהיו אמורים להתקיים אתמול והיום מול קליבלנד בוטלו ואמורים לקבל תאריך חדש כששחקני וושיגנטון יחלימו ויורשו לצאת מבידוד.
בשבוע שעבר הוחלט על החמרת הנהלים בליגה, כשבין היתר שחקנים שלא נמצאים על הפרקט יהיו מחויבים לשים מסכות לכל אורך המשחק, לא יורשו חיבוקים בין יריבים ולשחקני הקבוצה יורשה לצאת מהבית רק עבור אימונים ומשחקים.
5 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
לא זוכר מתי הקבוצה שלו שיחקה משחק. סקוט ברוקס
(צילום: AP)
וושינגטון פתחה את העונה בצורה רעה עם מאזן 8:3 מאכזב, רגע לפני שנכנסה לבידוד והקורונה הכתה בה, היא גברה על פיניקס למרות שחסרה את ראסל ווסטברוק הפצוע, שעשוי להיעדר זמן רב ממה שדובר בתחילה.

הבריחה של סן אנטוניו

דווקא הוותיקים של סן אנטוניו (6:8), למרקוס אולדרידג', רודי גיי, פאטי מילס וגם דמאר דרוזן (כבר בן 31), הובילו את סן אנטוניו לרבע אחרון מדהים של 22:38 ולבריחה מול פורטלנד, בדרך ל-104:125 מוחץ בחוץ.
ההגנה של הבלייזרס התפרקה ברבע המכריע וגם חסרונו של סי.ג'יי מקולום הפצוע אינו מהווה תירוץ. אולדרידג' הצטיין עם 22 נקודות ב-24 דקות בלבד, גיי ומילס היו מצוינים עם 21 כ"א, גם כן ב-24 דקות על הפרקט. דרוזן הוסיף 20 וניווט את חבריו באופן נהדר עם 11 אסיסטים. 35 נקודות של דמיאן לילארד לא הספיקו לפורטלנד (6:8).
5 צפייה בגלריה
דמאר דרוזן
דמאר דרוזן
דמאר דרוזן
(צילום: רויטרס)
אטלנטה (7:6), שמכוונת גבוה ולא פתחה טוב את העונה, קיבלה הלילה יריבה בהזמנה ולמרות שלא הרשימה, ניצחה 97:108 את מינסוטה (9:3), ללא הכוכב קארל-אנתוני טאונס שנדבק בקורונה. ההוקס שלטו במשחק ללא עוררין, למרות שבמהלך המשחק הפער היה באזור החד-ספרתי.
החמישייה של אטלנטה עשתה את העבודה וכולם סיימו בספרות כפולות בטור הנקודות. דיאנדרה האנטר הוביל אותה עם 25 נקודות, קלינט קאפלה הוסיף 23 ו-15 ריבאונדים והכוכב הגדול טריי יאנג פלירטט עם טריפל דאבל - 18 נקודות, 13 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. דיאנג'לו ראסל קלע 31 בצד השני, הבחירה הראשונה בדראפט אנתוני אדוארדס הוסיף 12, אבל שוב באחוזים חלשים (5 מ-16 מהשדה).
5 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
טריי יאנג
(צילום: AFP)
במשחק המוקדם שפתח את משחקי יום מרטין לותר קינג, ניו יורק (8:7) המשיכה את המומנטום מהניצחון המרשים על בוסטון ב-30 הפרש - וגברה על אורלנדו (8:6), 84:91.
אחרי שלושה רבעים בינוניים ומטה, במיוחד בהתקפה, המג'יק סיפקו רבע אחרון מצוין וחזרו מפיגור דו-ספרתי לשוויון 81:81, 1.03 דקות לסיום. ג'וליוס רנדל (21 נקודות ו-17 ריבאונדים) ואר.ג'יי בארט (22 ו-10) במשחק מצוין קלעו סלים חשובים ובצד השני ארון גורדון (18 נקודות) איבד את הכדור ואת המשחק. ניקולה ווצ'ביץ' הוביל את המפסידה עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, טרנס רוס הוסיף 19 מהספסל.
5 צפייה בגלריה
ג'וליוס רנדל
ג'וליוס רנדל
ג'וליוס רנדל
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 22:35, 18.01.21