מילווקי כבר הבטיחה מעשית (היא זקוקה לניצחון אחד בלבד) את המקום הראשון במזרח, אחרת קשה להבין למה היא "זרקה" הערב (שלישי) את המשחק שלה מול ברוקלין והפסידה לה 119:116.
ברוקלין נחשבת, לפחות על הנייר, לקבוצה החלשה ביותר בבועה. הסיבה היא שרצף אירועים מוזר שכלל שלל פציעות (ללא קשר לאלו של קווין דוראנט וקיירי ארווינג) ושחקנים שחלו בקורונה גרמו לה להחתים שחקנים על חוזים לחודש וחצי הקרובים – חלק מהם לא שיחק אפילו דקה העונה.
3 צפייה בגלריה
יאניס בפעולה
יאניס בפעולה
מילווקי זרקה את המשחק? יאניס
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
טימותי לוואוו קבארוט
טימותי לוואוו קבארוט
היה נהדר. טימותי לוואוו קבארוט (מימין)
(צילום: רויטרס)
אוסף השחקנים הרנדומלי הזה ניצח הערב את הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה אחרי שהם קלעו 73 נקודות עד ההפסקה. האמת היא שכל הסימנים מצביעים על כך שהבאקס לא ממש הגיעו עם חשק וגם מייק בודנהולצר העדיף לתת לכוכבים שלו לנוח.
רוצים הוכחות? בבקשה. יאניס אנדטוקומבו קיבל 16 דקות, בהן סיפק 16 נקודות, שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים – זה הספיק לו כדי לסיים כקלע המוביל של מילווקי, אבל בדקות הסיום, ובכלל ברבע הרביעי, הוא לא ראה פרקט. גם כריס מידלטון זכה ל-16 דקות בלבד, כשהשחקן השלישי בהיררכיה, אריק בלדסו, קיבל 18 דקות.
ברוקלין אמרה תודה ולקחה את המשחק בשתי ידיים. טימותי לוואוו-קבארוט היה נהדר עם 26 נקודות (חמש שלשות) ונעזר ב-19 נקודות של גארט טמפל. כריס כיוזה, שחקן שממוצעי הקריירה שלו עומדים על 3.2 נקודות ו-1.9 אסיסטים סיפק 10 נקודות ועשרה אסיסטים.
אגב, שתי הקבוצות קבעו שיא NBA חדש, כזה שאומר הרבה כמה הכדורסל השתנה. השתיים זרקו 108 פעמים(!) ביחד לשלוש - הנטס 57 והבאקס 51, וניפצו את השיא הקודם. אגב, הן קלעו 38 פעמים ביחד, 35.2 אחוז, מעט יותר מהאחוז מחוץ לקשת בליגה.

סקרמנטו - דאלאס 114:110 (אחרי הארכה)

לוקה דונצ'יץ' סיפק הערב משחק משוגע גם במונחים שלו. הכוכב הסלובני של דאלאס סיים עם טריפל דאבל (תיראו מופתעים) של (ופה זה מתחיל להיות מעניין) 34 נקודות, 20 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. ההצגה הזו עזרה למאבס לרשום ניצחון חשוב מול הקינגס במאבקי המיקום האדירים במערב הצמוד. קריסטפס פורזינגיס וטים הרדאוויי ג'וניור סיימו עם 22 נקודות כל אחד, אבל באחוזים בינוניים.
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
משחק ענק שלו. לוקה דונצ'יץ'
(צילום: MCT)
ד'ארון פוקס (28 נקודות ותשעה אסיסטים) ובאדי הילד (21 נקודות) עשו כל מה שהם יכולים ושלשה גדולה של בוגדן בוגדנוביץ' 6.3 שניות לבאזר אפילו צימקה למינוס שתיים, אבל טריי ברק עמד בלחץ, קלע שתיים מהעונשין וסגר סיפור.
פורסם לראשונה: 23:29, 04.08.20