אירוע מכוער מאוד בניצחון הלילה (בין רביעי לחמישי) של פילדלפיה על וושינגטון 95:120 במשחק מספר 2 בסיבוב הראשון בפלייאוף המזרח. במהלך הרבע הרביעי ראסל ווסטברוק נאלץ לרדת לקבל טיפול בחדר ההלבשה אחרי שנפצע בקרסול ברגל ימין. בזמן שהוא עושה את דרכו, אוהד הסיקסרס השליך עליו דלי של פופקורן ובמקום החלה מהומה.
ווסטברוק העצבני ניסה לעלות לאוהד ביציע, אבל נעצר במהירות על ידי אנשי קבוצתו ומאבטחים באולם. אותו אוהד הורחק לאחר מכן מהמשחק.
1 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(צילום: רויטרס)
"אם להיות אמיתי, הח** הזה כבר יצא מכלל שליטה, בעיקר כלפיי", אמר ווסטברוק בסיום על התנהגות אותו אוהד, ובכלל אוהדים בליגה כלפיו. "חוסר הכבוד והעובדה שאוהדים עושים מה שהם רוצים, זה פושט לא יכול לקרות. יש מעשים שחוצים את הגבול. אם מישהו היה זורק עליי פופקורן ברחוב כולם יודעים מה היה קורה אחר כך". עוד אמר ווסטברוק: "באולמות כאלה חייבים לשמור על השחקנים. נראה מה הנהלת ה-NBA תעשה בנושא".
גם שחקנים בליגה הגיבו לאירוע המכוער. לברון ג'יימס צייץ: "דרך אגב, אנחנו השחקנים רוצים לראות מי זרק את הפופקורן על ווסטברוק בזמן שהוא עזב את המשחק בעקבות פציעה. יש מצלמות בכל האולמות, אז אין תירוצים. כולם יודעים מה היה קורה אם המקרה היה הפוך (שחקן פוגע באוהד)".
זאת לא הפעם הראשונה שאוהדי פילדלפיה מתנהגים בצורה מכוערת כלפי ווסטברוק. לפני ארבע שנים, במשחק הפתיחה של העונה כשרכז הוותיק עוד לבש את הגופייה של אוקלהומה סיטי, אוהד פילי שישב על הפרקט הניף בפרצופו אצבע משולשת אחרי מהלך של סל ועבירה, וגם הוא הורחק. לפני שנתיים, באולם של יוטה, אוהד הג'אז הורחק לכל החיים לאחר שהחל לקלל את ווסטברוק כשזה ישב על ספסל הת'אנדר.