אנדרה דראמונד סיים את דרכו בקליבלנד, כך מדווחת הערב (שני) רשת ESPN. על פי הפרסום, הקאבס מתכננים להעביר את הסנטר בטרייד עד תום מועד ההעברות ב-25 מרץ. בקליבלנד החליטו כי ג'ארט אלן, שעבר מברוקלין במגה טרייד שכלל גם את ג'יימס הארדן, יהיה הגבוה הפותח שלהם ועליו הם בונים את עתיד המועדון.
בעקבות כך החליטו כי זה לא יהיה הוגן כלפי דראמונד, פעמיים אולסטאר ואחד הסנטרים היותר איכותיים בליגה, שיקבל דקות מועטות.
1 צפייה בגלריה
אנדרה דראמונד
אנדרה דראמונד
דראמונד
(צילום: AFP)
הג'נרל מנג'ר של הקאבס, קובי אלטמן, שוחח עם דראמונד וסוכנו, והצדדים הגיעו יחד להחלטה הזאת. הסנטר כן ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שיעבור, אבל כאמור לא ייקח חלק במשחקים. נכון לעכשיו אין עדיין כיוון לטרייד בנוגע לדראמונד, אך לאור ההחלטה הנוכחית, נראה כי זה רק עניין של זמן עד שיימצא לעצמו בית חדש.
דראמונד כבר לא שיחק בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה מול לוס אנג'לס קליפרס וגולדן סטייט. בקליבלנד טענו כי הוא קיבל מנוחה, אבל הוא הגיע למשחקים כשהוא לבוש בחולצה עליה הכיתוב 'פרידה'. דראמונד קולע בממוצע העונה 17.5 נקודות וקולט 13.5 ריבאונדים. חוזהו של הסנטר (28.7 מיליון דולר) יסתיים בתום העונה.
בהמשך גם דטרויט ובלייק גריפין הודיעו על כך שהפורוורד לא ישחק יותר בשורות המועדון. בפיסטונס, בניגוד לקאבס, אין ממש מחליף לגריפין, המועדון פשוט רוצה להיפטר מהחוזה היקר שלו (מעל 30 מיליון דולר לעונה).