קווין דוראנט זועם. אחד השחקנים הטובים ב-NBA הוציא את כעסו על הנהלת הליגה בחשבון הטוויטר שלו, אחרי שהתחיל את המשחק על הספסל (לראשונה ב-13 עונותיו) בעקבות פרוטוקול הקורונה, עלה לשחק אבל נאלץ לעזוב ברבע השלישי בעקבות הודעה שקיבלה קבוצתו מהנהלת הליגה.
"תשחררו אותי", צייץ דוראנט מיד לאחר המשחק מול טורונטו, והמשיך כשתקף מפורשות את הנהלת הליגה: "יו, NBA, האוהדים שלכם לא טיפשים. אתם לא יכולים לעבוד על אף אחד עם טקטיקות יחסי ציבור מטופשות".
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
דוראנט מיואש על הספסל
(צילום: AFP)
"שחררו אותי". הציוץ הראשון של דוראנט
בסדרת הציוצים שלו התכוון דוראנט לכך שהנהלת ה-NBA לא פועלת בשקיפות מול האוהדים בכל מה שקשור לענייני קורונה, לא מפרסמת מי נדבק ומי לא, בניגוד למשל למה שקורה בכדורגל העולמי, מה שגורם לשחקנים ובעיקר לאוהדים להרגיש מרומים.
בעקבות הבלגן, בהנהלת הליגה הוציאו הודעה מסודרת בנושא: "קווין דוראנט יצא שלילי בשלוש בדיקות קורונה שנערכו לו ב-24 השעות האחרונות. יחד עם זאת, הוא שהה אחר הצהריים ליד אדם שתוצאות הבדיקות שלו היו מחשידות (לא חיובי מוחלט, אבל גם לא שלילי) והן הגיעו רגע לפני המשחק. לכן הוא היה צריך לשבת בחוץ עד שנקבל תשובה ודאית".
"האוהדים לא טיפשים"
"במצב כזה שחקן לא צריך להיות בבידוד, אלא רק ברגע שמתקבלת תוצאה חיובית באופן מובהק. במהלך המשחק אכן התקבלה תוצאה כזאת בנוגע לאותו אדם שדוראנט היה איתו במגע, ולכן הוא נאלץ לעזוב את המקום".
"זה מתסכל, אני לא מבין בכלל מה הבעיה", אמר חברו של דוראנט לקבוצה, ג'יימס הארדן. "אני מרגיש שהיו צריכים לדחות את המשחק. קווין היה בסביבה שלנו לאורך כל היום, ואם הוא שהה ליד מישהו שנדבק היו צריכים לדחות את ההתמודדות".
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
דוראנט בדקות בהן עוד שיחק
(צילום: AFP)
דוראנט הספיק לשחק 19 דקות עד שעזב, קלע 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה), לקח 6 כדורים חוזרים ומסר 5 אסיסטים. אחרי 17 משחקים רצופים בהם קלע 20 או יותר, הרצף הנהדר שלו הסתיים. זאת הפעם השנייה בלבד ב-10 העונות האחרונות של דוראנט בהן הוא קולע בחד ספרתי.
דוראנט גם לא צפוי לקחת חלק במשחק החשוב של ברוקלין בפילדלפיה הלילה (בין שבת לראשון, 3:00).