דני אבדיה קיבל לפנות בוקר (בין שבת לראשון) הזדמנות להראות שמגיע לו לשוב לחמישייה הראשונה של וושינגטון בהפסד 125:119 למילווקי, ולפי היכולת שלו במאני טיים הוא הוכיח למאמן סקוט ברוקס שהוא ראוי לכך.
בקאמבק של הוויזארדס מול הבאקס ברבע הרביעי, אבדיה קלע שלשה, סיפק עוד הטבעה ומסר אסיסט גדול במתפרצת לראסל ווסטברוק. לצערו, בשוויון 119:119 הוא ביצע עבירה על קריס מידלטון בזריקה, והגארד קלע שתיים מהקו, שהחזירו את ההובלה למילווקי.
2 צפייה בגלריה
לן עם עבירה קשה על אנדטוקומבו, אבדיה משקיף
לן עם עבירה קשה על אנדטוקומבו, אבדיה משקיף
אבדיה צופה בלן מנסה לבצע איפון על אנדטוקומבו
(צילום: AP)
"שריקה קשה", אמר על המהלך בסיום מאמנו של הרוקי הישראלי, סקוט ברוקס. "השריקה לעבירה של דני על קריס מידלטון הייתה גבולית, אבל הוא אולסטאר, ואחד הטובים בליגה בזריקה אחרי כדרור. לפעמים הידיים שלך נתקעות במרפק שלו כשהוא עולה לזריקה. זה היה מהלך שהוא ילמד ממנו. כשאתה שומר על אולסטארים אתה משתפר, והם גם מכבדים אותך יותר".
על כך ששחקנים כמו רוי האצ'ימורה (25 נקודות ו-11 ריבאונדים) ואבדיה התעלו בעקבות היעדרותם של בראדלי ביל ודאוויס ברטאנס הפצועים, אמר המאמן: "אף אחד בחדר ההלבשה לא תירץ את ההפסד בגלל ההיעדרות שלהם. שאר השחקנים נתנו הופעות טובות. אבדיה היה טוב היום, הוא התבגר".
2 צפייה בגלריה
אבדיה מנסה לחסום את מידלטון
אבדיה מנסה לחסום את מידלטון
אבדיה מנסה לחסום את מידלטון
(צילום: AP)
באופן כללי ברוקס רתח על השיפוט במשחק, בעיקר ברגעי ההכרעה: "עשינו עבירה מכוונת על יאניס אנדטוקומבו, אבל משום מה השופטים לא שרקו. שני שחקנים שלי דחפו אותו ונגעו בו, זאת עבירה. גם על מהלך זהה בצד השני שבו נעשתה עבירה ברורה על ווסטברוק והוא החטיא בגלל זה בחדירה לסל לא שרקו. בשני המקרים אלה עבירות ברורות שלא נשרקו".
עוד אמר ברוקס באותו נושא: "הפסדנו את המשחק, מילווקי ניצחו אותו בצורה הוגנת, אך אלה שני מהלכים חשובים במאני טיים. כולם יודעים שיאניס מחזיק את הכדור ביד שצריך לבצע עליו עבירה. אני יודע מה ראיתי, אבל כנראה שהשופטים לא ראו את אותו הדבר. ווסטברוק הוא שחקן שתוקף את הסל, ככה הוא היה לאורך כל הקריירה שלו. הוא אתלט ופיזי, ואני מבין שקשה לשפוט אותו, אבל הוא היה צריך לקבל שתי זריקות עונשין".