משחק מספר 4 לפנות בוקר (בין שני לשלישי) בין פורטלנד ללוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון בפלייאוף היה מיוחד, ולא בגלל הניצחון המדהים של ל.א - 115:135 (מובילה 1:3 בסדרה), אלא מאחר שהוא הוקדש לקובי בראיינט - יממה לאחר שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-42, וכמובן בעקבות התאריך בו נערכה ההתמודדות לפי לוח השנה בארה"ב - 24.8 - שני המספרים אותם לבש בראיינט לאורך הקריירה.
הלייקרס כיבדו את כוכב העבר שלהם כשלבשו מדי "בלאק ממבה" מיוחדים. תקראו לזה צירוף מקרים, אבל 4:58 דקות לסיום הרבע הראשון קנטביוס קולדוול-פופ חדר, קלע סל למרות עבירה שדמיאן לילארד ביצע עליו ולוח התוצאות ב'בועה' באורלנדו הראה 8:24 לטובת הלייקרס.
3 צפייה בגלריה
התוצאה המיוחדת על הלוח באולם באורלנדו
התוצאה המיוחדת על הלוח באולם באורלנדו
התוצאה המיוחדת על הלוח באולם באורלנדו
(צילום מסך מתוך חשבון הטוויטר של כריס פול)
3 צפייה בגלריה
קולדוול פופ בפעולה
קולדוול פופ בפעולה
קולדוול-פופ. התכבד לקלוע את הסל שסידר את התוצאה המיוחדת
(צילום: AP)
"בהחלט שמתי לב לזה על לוח התוצאות", אמר קולדוול-פופ. "ועדיין, כעסתי על עצמי מאוד שהחטאתי את זריקת העונשין. היה מגניב לראות את המספרים של קובי בכל מקום באולם. בכלל, ללבוש את הגופייה של ה'ממבה' היה מיוחד. זה נתן לנו אנרגיה במשחק, שיחקנו ללא עייפות".
גם לברון ג'יימס שהיה ענק לפנות בוקר עם 30 נקודות (4 מ-5 לשלוש, 10 מ-12 מהשדה), 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ב-28 דקות בלבד, התייחס לערב לכבוד בראיינט: "זה היה אירוע נהדר עבור הארגון שלנו, ומשהו שכנראה נזכור. משחק 4 בפלייאוף, זה הרגע".
3 צפייה בגלריה
לברון עולה מהספסל
לברון עולה מהספסל
לברון ליד השלט עם ראשי התיבות של קובי והמספר של ג'יג'י בתו שנהרגה איתו
(צילום: AFP)
על התוצאה 8:24 ברבע הראשון, אמר ג'יימס: "ראיתי את זה כי אני תמיד מסתכל על לוח התוצאות על מנת להבין את המצב במשחק. כשראיתי שאנחנו מובילים 8:24 אמרתי לעצמי 'אוקיי, קובי איתנו בבניין'".
כוכבי NBA כמו כריס פול, ששיחק כמה שעות קודם לכן וניצח 114:117 עם אוקלהומה סיטי את האקסית יוסטון, וקווין לאב, צייצו על התוצאה המיוחדת בלוח באולם באורלנדו.
הציוץ של קווין לאב