הנהלת היורוליג הודיעה אחר הצהריים (שלישי) על דחייה של שלושה משחקים שהיו אמורים להיערך בסוף השבוע במסגרת המחזור החמישי בעקבות הידבקויות בקורונה של שחקנים, וחוסר היכולת של קבוצות להעמיד סגל עם שמונה שחקנים.
המפגש בין זניט סנט פטרסבורג וארמאני מילאנו, שהיה אמור להיערך בחמישי נדחה. הקבוצה הרוסית דיווחה על מספר מקרים של הידבקויות בקרב שחקניה. זניט למעשה לא שיחקה מאז המחזור השני מאותה סיבה.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי פסקוואל מאוכזב
צ'אבי פסקוואל מאוכזב
פסקוואל. משחקה של זניט נדחה
(צילום: EPA)
גם המשחק בין אלבה ברלין ובאסקוניה, שהיה צריך להתקיים בחמישי נדחה. אלבה הודיעה ליורוליג היום על שישה שחקנים אצלה שנדבקו בקורונה בימים האחרונים והיא נמצאת בבידוד שהוטל עליה על ידי השלטונות בגרמניה. גם משחק הגביע שתוכנן לה בוטל.
המשחק השלישי הוא בין אנאדולו אפס ו-וילרבאן, שתוכנן ליום שישי. הקבוצה הצרפתית, שגם אצלה היו מקרי הידבקויות רבים, לא יכולה לקחת חלק בהתמודדות. בדומה לזניט, גם וילרבאן לא שיחקה ביורוליג מאז המחזור השני.
2 צפייה בגלריה
לארקין
לארקין
לארקין. אנאדולו "נחה" השבוע
(צילום: AP)
כזכור, הנהלת היורוליג שינתה אתמול את "מתווה הקורונה" עליו הכריזה בעבר. בתחילה הוחלט כי קבוצה שלא תוכל להעמיד סגל של שמונה שחקנים תספוג הפסד טכני, אבל לאור ריבוי מקרי ההידבקויות וההבנה שמדובר בהחלטה לא ספורטיבית, הסעיף המדובר בוטל ונקבע כי יהיה ניתן לדחות את המשחקים.