שתי דקות לסיום המשחק בין דנבר ללוס אנג'לס קליפרס, ג'מאל מארי התרומם להטבעה, אבל נחסם ע"י קוואי לנארד. יותר נכון, נחסם בידי אצבע אחד של קוואי לנארד.
כף ידו של לנארד היא באורך של 24.8 ס"מ וזה אחד מסימני ההיכר שלו, אז לא כל כך מפתיע שרק אצבע אחת הספיקה לחסימה הקריטית, שעזרה לקליפרס לנצח 107:113 ולעלות ל-1:2 בסדרה. "זה היה מהלך מדהים", אמר מאמנו דוק ריברס, "חשבתי שהוא עשה זאת עם כל היד, זה מאוד מרשים. הוא חסם אותו משום מקום". פול ג'ורג' הוסיף: "יש לו חתיכת אצבע, זה כאילו היא ממשיכה לגדול כל הזמן".
2 צפייה בגלריה
החסימה של קוואי לנארד על ג'מאל מארי
החסימה של קוואי לנארד על ג'מאל מארי
החסימה של קוואי לנארד על ג'מאל מארי
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
החסימה של קוואי לנארד על ג'מאל מארי
החסימה של קוואי לנארד על ג'מאל מארי
רק עם האצבע
(צילום: רויטרס)
ג'ורג', שקלע 32 נקודות, המשיך עם המחמאות לחברו: "מגיע לקוואי קרדיט על זה שהוא הוביל אותנו עד כאן. אני פה כדי לעזור לו. לפעמים הוא לא יהיה במיטבו ואז אני אצטרך לקחת עוד אחריות, ולקחת את הזריקות הנכונות. כשהוא עולה עם האנרגיות הנכונות, אנחנו הולכים בעקבותיו". לנארד סיים את המשחק עם 23 נקודות, 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.
לנארד עצמו תיאר ביובש את המהלך: "ראיתי את ג'מאל מארי חודר, ופשוט ניסיתי לחסום אותו. אני לא פה כדי לקלוע הכי הרבה נקודות, אלא לנהל את המשחק ולהיות פליימייקר. אף קבוצה לא מנצחת בזכות שחקן אחד". על המשך הסדרה אמר: "אנחנו צריכים להיות יותר יציבים במשך 48 דקות, צריכים לתת לדנבר הרבה קרדיט, היא קבוצת כדורסל טובה שמשחקת כמה שנים ביחד. הם יודעים לעשות התאמות ויש להם מאמן טוב". ברשת כמובן השתגעו מהחסימה "צריך לתלות את זה במוזיאון הלובר", נכתב בבליצ'ר ריפורט.
לו וויליאמס החמיא לג'ורג' בסיום: "הוא היה טוב מאוד בשני צידי המגרש ועזר לנו מאוד לנצח. הוא הנהיג אותנו הערב. ידענו שאנחנו לא נפסיד ברבע הרביעי, כל החברים בקבוצה הרגישו כך".
בצד השני, ניקולה יוקיץ' (25 נקודות) אמר: "לקליפרס יש סוללת כוכבים, הם יותר מוכשרים מאיתנו ויש להם גם סגל עמוק. כל זה לא משנה, לא הצלחנו לנצח כי לא היינו מספיק טובים ברבע האחרון ולא סגרנו את המשחק".