פנרבחצ'ה יצאה בקיץ לדרך חדשה, כשז'ליקו אוברדוביץ', ככל הנראה המאמן האירופי הגדול אי פעם, עזב אותה אחרי שבע שנים בתפקיד.במקומו הגיע איגור קוקושקוב, האיש שהוביל את סלובניה לזכייה היסטורית ביורובאסקט ובעל ניסיון של כ-20 שנה כעוזר מאמן ב-NBA, אבל גם זה שכשל בצ'אנס שקיבל בפיניקס כמאמן ראשי.
הפתיחה בינתיים של פנר העונה היא מגומגמת. זה החל אמנם בשני ניצחונות, אבל אז הגיע רצף של שלושה הפסדים והלחץ התחיל להצטבר אצל הקבוצה הטורקית, אך נראה שמשהו התייצב בשבוע האחרון בקבוצה, שניצחה בחמישי שעבר את מכבי תל אביב, והערב (שישי) גברה 71:83 על חימקי מוסקבה.
2 צפייה בגלריה
שחקני פנר
שחקני פנר
שחקני פנר
(צילום: אורן אהרוני)
בכך עלתה פנר למאזן 3:4 ויכולה בהחלט לבנות על המומנטום הזה. המארחת ניצחה בכל הרבעים, אמנם בהפרשים קטנים, אבל זה סייע לה לפתוח פער שהלך וגדל עד לסיום.
חמישה שחקנים של קוקושקוב קלעו בספרות כפולות, כשג'ארל אדי ודשון פייר הובילו את הקלעים עם 16 נקודות כ"א. ג'ורדן מיקי קלע 19 נקודות למפסידה, אלכסיי שבד היה חלש עם 10 נקודות בלבד.
ריאל מדריד, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת, רשמה ניצחון חשוב, 90:93 בחוץ על אחת מהפתעות העונה, ז'לגיריס קובנה ומקווה לצאת לדרך חדשה. זה היה משחק של מומנטומים. הרבע הראשון היה של הבלאנקוס, אבל ז'לגיריס רשמה 16:30 משוגע ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון מבטיח. האורחת לא ויתרה ובעשר הדקות האחרנות נתנה הגנה מצוינת וסמכה על שני כלים התקפיים, שסיפקו את הסחורה.
2 צפייה בגלריה
אדי טבארס
אדי טבארס
ענק, תרתי משמע. טבארס
(צילום: EPA)
וולטר טבארס היה עצום עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-21 דקות בלבד על הפרקט, ואת כל זה הוא עשה ב-100 אחוז מהשדה. פקונדו קמפאסו תרם 19 נקודות, אבל גם לא פחות מעשרה אסיסטים. תומאס ווקאפ היה נהדר אצל הקבוצה הליטאית ורשם שורה סטטיסטית של 18 נקודות, שבעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, אבל כאמור זה לא הספיק.
צסק"א מוסקבה יצאה מיוון עם 83:89 על פנאתינייקוס. השחקנים של דימיטריס איטודיס היו עדיפים, כשוויל קלייבורן הוליך את הקלעים עם 15 נקודות. נמניה נדוביץ' קלע 19 נקודות למפסידה.
באיירן מינכן גברה 59:71 על הכוכב האדום בלגרד הודות להגנה גדולה ב-10 הדקות האחרונות וריצת 0:10 במאני טיים. ווייד בולדווין וניק ווילר-באב קלעו 15 נקודות כ"א לזכות באיירן. במשחק נוסף, ולנסיה ניצחה 81:86 את ארמאני מילאנו.
פורסם לראשונה: 21:44, 06.11.20