דנבר חזרה הלילה (בין שבת לראשון) והשוותה את הסדרה מול הקליפרס ל-1:1 בזכות 101:110. ג'מאל מארי שקלע 27 נקודות ניסה להסביר את ההבדלים ביחס למשחק הראשון: "בשישי היינו עייפים. החטאנו ברשלנות וראו את זה".
"חפרנו לעצמנו בור של 20 נקודות כבר בפתיחה", אמר קוואי לנארד. "אסור שזה יקרה, אבל צריך לתת לנאגטס את הקרדיט. הם באו אגרסיביים בשני צדי המגרש והשיגו ניצחון ראוי".
4 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
קוואי לנארד. "בור בפתיחה"
(צילום: AP)
לנארד הציג משחק חלש וקלע 13 נקודות בלבד. הוא תרם גם 10 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. קוואי קלע מעל 20 נקודות ב-27 מתוך 28 משחקי הפלייאוף האחרונים שלו ומעל 29 בכל משחקי הפלייאוף העונה. זהו גם הסקור הנמוך ביותר של לנארד בפלייאוף מאז 2016.
פול ג'ורג' עשה הפעם את העבודה עם 22 נקודות, אבל זה לא הספיק כאמור: "נגיע מוכנים למשחק השלישי. אין צורך בשיחת עידוד, זה הפלייאוף. נתכונן למאבק ולאתגר שמצפה לנו".
ופינת האזוטריה והפעם עבור חובבי הקונספירציות בקהל. בגרסת הבטא של משחק הווידאו הפופולרי NBA 2k21, נשמע שדר הקווים אומר: "הקליפרס נחשבו לפייבוריטים על ידי רבים בעונה שעברה, אך לא עמדו במשימה". ברשת היו כאלה שעבורם זה הספיק כדי לקבוע שהליגה מתוסרטת.
4 צפייה בגלריה
דנבר
דנבר
שמחה בדנבר
(צילום: AP)

"זמן של להיות או לחדול"

בוסטון איבדה הלילה את היתרון בסדרה מול טורונטו אחרי הפסד 100:93 במשחק מספר 4. מי שלקח קשה את ההפסד היה קמבה ווקר, שסיים משחק סולידי של 15 נקודות (4 מ-9 מהשדה) ושמונה אסיסטים. "אני חייב להיות יותר אגרסיבי", אמר הגארד בסיום.
ווקר המשיך עם הביקורת העצמית: "זה פשוט לא מתקבל על הדעת שבמשחק כזה אקח רק תשע זריקות. פשוט לא מתקבל". ווקר גם היה חלק מערב נורא של הסלטיקס מחוץ לקשת עם 1 מ-6 בלבד שלו. קבוצתו העמידה מאזן איום של 20 אחוז (7 מ-35).
4 צפייה בגלריה
איבקה, ווקר
איבקה, ווקר
איבקה עוצר את ווקר
(צילום: AP)
"החטאנו הרבה זריקות פנויות שאנחנו צריכים לקלוע", המשיך ווקר. כשיש לנו הזדמנויות כאלה אז צריך לדעת לנצל אותן. אנחנו נדע להשתפר. אף אחד לא אמר שזה יהיה קל, אנחנו יודעים מה זה פלייאוף ועוד נגד האלופה המכהנת".
עוד אחד שלא רשם משחק מוצלח במיוחד היה ג'יילן בראון עם 14 נקודות (4 מ-18). "אני קלע טוב וצריך לקלוע", אמר בראון בסיום. "עכשיו זה זמן של להיות או לחדול. הקבוצה לא הייתה טובה ואני לא הייתי טוב. בסוף זה מגיע למלחמה על הפרקט ונצטרך להיות מוכנים כדי להילחם על החיים שלנו במשחק הבא".
4 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום בהלם
(צילום: AP)
יאניס בספק למשחק הרביעי: אם לא מספיק למילווקי הפיגור 3:0 מול מיאמי, ייתכן שהיא תעלה הלילה למשחק הרביעי בסדרה ללא יאניס אנדטוקומבו. היווני נפגע בקרסול במשחק הקודם, אבל המשיך לשחק עד הסיום ואף טען כי "לא הרגיש את הכאב".