ברוקלין הייתה בדרך הבטוחה להפסד מול פיניקס, אבל קאמבק גדול שלה במסגרתו חזרה מפיגור של 24 נקודות סידר לה 124:128. הגיבור הגדול שלה היה ג'יימס הארדן. המזוקן תפס פיקוד בהיעדרם של קווין דוראנט וקיירי אירווינג והיה זה שהעלה אותם ליתרון ראשון במשחק 31 שניות לסיום.
הנטס נהנו גם מ-40 נקודות שסיפק להם הספסל. "זאת המשמעות האמיתית של קבוצה", אמר הארדן בסיום. "שחקן אחד או שניים חסרים ויש מי שתופס את מקומם והלילה קיבלנו דוגמה מושלמת לכך. לא ויתרנו למרות הפיגור הגדול. נלחמנו והענקנו לעצמנו סיכוי לנצח. הכוכב שקלע 38 נקודות הוסיף: "עשינו התאמות במחצית, מצאנו מה עבד עבורנו, המשכנו עם זה וככה צברנו ביטחון וחזרנו לתמונה".
3 צפייה בגלריה
הארדן ודוראנט
הארדן ודוראנט
הארדן ודוראנט בסיום
(צילום: AFP)
מאמן ברוקלין, סטיב נאש, חזר לפיניקס וזכה לקבלת פנים חמה מהקבוצה במדיה כיכב במשך לא מעט שנים כשחקן. "המקום הזה הוא בעל משמעות מיוחדת עבורי", הודה. "חוויתי כאן שנים נהדרות, חברים לקבוצה נהדרים וגם מאמנים וארגון מהשורה הראשונה. גם האוהדים היו פנטסטיים. חייתי בפיניקס 10 שנים ונהיתי מכל רגע".
על הניצחון הדרמטי: "יש אנרגיות טובות בחדר ההלבשה עכשיו. השחקנים נלהבים בצדק, כי משחק כזה עוזר מאוד למורל הקבוצתי. כדי לחזור מפיגור 24 נקודות ללא אירווינג ודוראנט צריך לב גדול והרבה הקרבה".
3 צפייה בגלריה
סטיב נאש
סטיב נאש
סטיב נאש. חזר לאריזונה
(צילום: AFP)
לברון ג'יימס דיבר לאחר ה-104:112 של הלייקרס במינוסטה והתייחס בין היתר למפגש שמצפה לאלופה בשישי לפנות בוקר (5:00) מול ברוקלין. "זה תמיד מלהיב עבורי לפגוש את השחקנים הטובים בליגה ושם יש שלושה כאלה", אמר ג'יימס.
כנשאל האם מדובר בשלישייה ההתקפית הטובה ביותר בתולדות ה-NBA ענה בלי למצמץ: "כבר שכחנו מסטף קרי, קליי תומפסון וקווין דוראנט?".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: AFP)
לאחר מכן הוסיף: "אתה רוצה לראות איך המאצ'אפ של הקבוצה שלך עובד יעבוד מולם, אבל לא נגיע בסגל מלא מן הסתם". הכוכב דיבר כמובן על אנתוני דייויס, שייעדר בתקופה הקרובה בעקבות פציעה.