אחרי הפציעה הקשה של קליי תומפסון לפני פתיחת העונה (קרע את גיד אכילס), סטף קרי הבין מהר מאוד שהוא יצטרך שוב לסחוב לבדו את גולדן סטייט ווריורס, וממש לא בא לו עוד פעם שקבוצתו תהיה אחת החלשות בליגה, כפי שקרה ב-2019/20.
לפני חמישה ימים הוא קלע שיא קריירה של 62 נקודות בניצחון 122:137 על פורטלנד, הוסיף 30 יממה לאחר מכן ב-106:137 מול סקרמנטו, אבל נעצר על 13 בלבד בהפסד 108:101 ללוס אנג'לס קליפרס.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
קרי. איזה לילה
(צילום: רויטרס)
הלילה (בין שישי לשבת) הגיעה הנקמה של קרי בקליפרס. הרכז של גולדן סטייט להט עם 38 נקודות (9 מ-14 לשלוש) ו-11 אסיסטים, והוביל קאמבק מטורף של קבוצתו, שכבר פיגרה 84:63 שלוש דקות לסיום הרבע השלישי, לניצחון ענק 105:115.
"זה פשוט סטף", אמר בסיום סטיב קר. "הוא עושה את זה כבר הרבה מאוד שנים. זו אחת הסיבות שהוא נבחר פעמיים ל-MVP. זה מה שקורה בדרך כלל עם קרי אחרי משחק פחות טוב שלו. הוא חוזר לעצמו מיד לאחר מכן".
קרי החזיק לבדו את הווריורס במשחק ברבע השלישי עם 19 נקודות, ומי זוכר שלפני ההתמודדות הוא עוד היה בספק בעקבות כאבים בקרסול. בשלב מסוים מאמן הקליפרס, טיירון לו, שלח עליו שלושה שומרים, אך גם זה לא עזר לקבוצתו.

הלילה של משפחת בול

לונזו ולאמלו בול מעולם לא שיחקו אחד נגד השני, אם לא מחשיבים את ה-2 על 2 שהם היו עושים בחצר האחורית יחד עם האח האמצעי ליאנג'לו והאבא לאבר. הלילה זה קרה, וידו של האח הצעיר לאמלו הייתה על העליונה. קבוצתו שארלוט ניצחה 110:118 את ניו אורלינס, והוא עצמו היה מרחק אסיסט מציון דרך היסטורי.
לאמלו סיים את ההתמודדות עם 12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, וכמעט הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה (בן 19 ו-139 ימים) שמשיג טריפל דאבל. מי שמחזיק בשיא הוא מרקל פולץ, שעשה זאת כשהיה בן 19 ו-317 ימים.
3 צפייה בגלריה
לאמלו ולונזו בול
לאמלו ולונזו בול
לאמלו ולונזו בול
(צילום: AP)
דרך אגב, גם לונזו בעונת הרוקי שלו בלוס אנג'לס לייקרס כמעט והפך לצעיר בהיסטוריה שמשיג טריפל דאבל, כשקלע 29 נקודות, קלט 11 כדורים חוזרים וחילק 9 אסיסטים בסך הכל כבר במשחקו השני בקריירה ב-NBA. הפעם לונזו היה הרבה הרבה יותר חלש, וסיים העם 5 נקודות בלבד, 3 אסיסטים, 2 ריבאונדים, חסימה וחטיפה.
השניים לא שמרו אחד על השני יותר מדי, אבל בשני מהלכים לאמלו גבר על אחיו הבכור, כשפעם אחת חדר עליו לסל וקלע, ובסיום הרבע השלישי השחיל שלשה על הראש של אחיו. "לא פחדתי בכלל מהמעמד", אמר לאמלו על העובדה שהמשחק הזה שודר ברחבי ארצות הברית. "משדרים אותי ב-ESPN מאז שאני ילד, אז זה נורמלי".
3 צפייה בגלריה
לאמלו ולונזו בול
לאמלו ולונזו בול
לאמלו ולונזו לפני המשחק
(צילום: MCT)
מאמן שארלוט, ג'יימס בורגו, החמיא ללאמלו: "זה מה שאנחנו מצפים ממנו. זה נראה שהוא כבר שנים רבות בליגה. הוא לא מפחד מהרגע. אני גאה בו, הוא שחקן נהדר".