לוקה דונצ'יץ' וסטף קרי סיפקו הלילה (בין שבת לראשון) הצגה אדירה, בסופה הסופרסטאר של גולדן סטייט (11:12) אמנם ניצח בדו-קרב האישי עם 57 נקודות גדולות, לעומת 42 של הסלובני, אבל הפסיד במשחק - 134:132.
הסלובני, ששיא הקריירה שלו עומד על 43 נקודות - אותו קבע מול לוס אנג'לס קליפרס בפלייאוף האחרון (זוכרים את השלשה המטורפת עם הבאזר?) - היה אחראי למהלך הכי חשוב במשחק כשמצא את מקס קלבר לשלשה ענקית, 6.3 שניות לסיום. זה היה האסיסט ה-11 שלו, לו הוסיף גם 7 ריבאונדים.
6 צפייה בגלריה
סטף קרי נהנה מהחיים
סטף קרי נהנה מהחיים
סטף קרי נהנה מהחיים
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
חזר לחייך. לוקה דונצ'יץ'
(צילום: AFP)
למרות הניצחון החשוב של המאבריקס (14:10), קשה היה להתעלם מההצגה של קרי, שתפר 11 שלשות מתוך 19 ניסיונות (אחת מהן מהחצי) ו-19 מ-31 מהשדה. "בכל פעם שהוא זרק את הכדור, הייתי בטוח שזה נכנס", אמר הסלובני בסיום. "היה כיף לשחק נגד סטף, באופן אישי אני חייב ליהנות יותר על המגרש ולחזור למי שהייתי לפני כן".
נחזור לקרי, שקבע העונה שיא קריירה של 62 נקודות, והספיק לעקוף את רג'י מילר בדירוג קלעי השלשות בכל הזמנים, כשרק ריי אלן לפניו. זו הפעם השמינית בקריירה שהוא מפגיז 50 נקודות לפחות והפעם ה-40 עם לפחות 40. זו גם הפעם ה-16 שהצלף תופר לפחות 10 שלשות במשחק.
"תצוגה נשגבת, קרי קלע זריקות מגוחכות בדרגת קושי גבוהה", החמיא מאמן גולדן סטייט סטיב קר. "הוא מעולם לא שיחק טוב יותר - ומדובר בשחקן שזכה פעמיים ב-MVP ויש לו שלוש אליפויות. הוא תמיד היה קלע גדול, אבל הוא נראה לי חזק יותר מבעבר: חודר לסל, מוצא חברים לקבוצה".
6 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
"זריקות מגוחכות בדרגת קושי גבוהה".סטף קרי זורק מהחצי
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
סטף קרי עם עוד שלשה
סטף קרי עם עוד שלשה
קרי עם עוד שלשה
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
קלבר חוגג אחרי השלשה המכרעת
קלבר חוגג אחרי השלשה המכרעת
קלבר חוגג אחרי השלשה המכרעת
(צילום: AP)
מאמן דאלאס ריק קרלייל הסכים עם הקולגה מגולדן סטייט: "אני לא יודע אם כרגע יש שחקן בליגה שקשה יותר לשמור עליו. הוא יכול לקלוע מכל מקום על המגרש ולהשפיע על המשחק בדרכים שונות. זה קל להיות מתוסכל כששחקן יריב קולע עליך שלשות מרחוק. זו הייתה תצוגה מדהימה שלו ושל דונצ'יץ', שניהם שיחקו עם הרבה לב והנאה".
גארד הווריורס קנת' בייזמור גם לא נשאר אדיש להופעה של חברו לקבוצה: "הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע. זה לא אמיתי. בראד וואנאמייקר ואני צחקנו על הספסל, פשוט שמחנו לחזות בזה, הוא גורם לזה להיראות קל".
קרי עצמו סיכם: "זה מרגיש נהדר, במיוחד כשהצלחתי לקלוע זריקות קשות. הגעתי למקומות שאני רוצה על המגרש והצלחתי לקרוא את ההגנה, הרגשתי בקצב. זה היה אחד מהלילות האלה, אבל ברור שרציתי לצאת עם הניצחון. זו הרגשה מעורבת עבורי".

הצגה של יוקיץ' לא הספיקה

עוד כוכב שסיפק הצגה והפסיד היה ניקולה יוקיץ', שרשם שיא קריירה של 50 נקודות, להן הוסיף 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, מה שלא הספיק מול סקרמנטו (119:114). "הגישה והמנהיגות שלו היו מרשימים יותר מהמספרים", אמר מאמן הנאגטס מייקל מלון.
יוקיץ', שקלע 47 נקודות מול יוטה רק לפני שבוע, אמר בסיום: "הייתי נעול מטרה. היו לנו כמה שחקנים צעירים שניסיתי לעזור להם (ג'מאל מארי נעדר), אני לא יודע אם עשיתי עבודה טובה. ברבע האחרון הייתי אגרסיבי".
6 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
(צילום: EPA)