גם בגיל 36, לברון ג'יימס הוא עדיין השחקן הטוב בעולם. משפט די מדהים ומאוד נכון. הערב (שישי) פירסמו ב-NBA את הדירוג הראשון במרוץ ל-MVP של העונה הסדירה, כשכוכב הלייקרס נמצא בפסגה.
ג'יימס, כך זה נראה לפחות, משחק כרגע בהילוך ראשון, וגם זה מספיק לו לספק מספרים מרשימים במיוחד של 24.2 נקודות, 8.6 ריבאונדים, 7.9 אסיסטים ו-1.0 חטיפות לערב. האלופה בינתיים עם מאזן של 3:6 אחרי שהלילה הפסידה לסן אנטוניו, לאחר רצף של ארבעה ניצחונות.
3 צפייה בגלריה
לברון חודר
לברון חודר
והכל בהילוך ראשון. לברון
(צילום: AP)
אגב, לברון זכה ארבע פעמים בעבר בתואר הזה, הפעם האחרונה הייתה אי שם ב-2013.
מיד אחריו בדירוג נמצא לוקה דונצ'יץ', כוכב דאלאס, שרושם מספרים מרשימים אפילו יותר – 27.6 נקודות, 9.0 ריבאונדים ו-8.0 אסיסטים והניצחון הענק על ניקולה יוקיץ' ודנבר הוכיח שהוא לחלוטין נמצא שם בטופ של הטופ.
פול ג'ורג', אחרי ההיחנקות שלו מול הנאגטס ובכלל בפלייאוף האחרון, פתח מצוין את העונה השנייה שלו במדי הקליפרס, ומדורג שלישי. נכון לעכשיו הוא מספק 24.6 נקודות, 6.5 ריבאונדים, 4.8 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק.
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
רק משתפר מעונה לעונה. לוקה דונצ'יץ'
(צילום: רויטרס)
הרביעי הוא ג'ואל אמביד, שלמרות ההפסד לברוקלין החסרה, פילדלפיה שלו עדיין מחזיקה במאזן הטוב בליגה (2:7), וזה הרבה בזכותו. אמביד מספרים מרשימים של 24.6 נקודות, 11.8 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים, 1.8 חסימות ו-1.1 חטיפות למשחק.
החמישי הוא סטף קרי, שאי אפשר להתעלם מתצוגת 62 הנקודות שלו ב-36 דקןת בלבד על הפרקט. כוכב גולדן סטייט צריך לקחת על עצמו הרבה יותר העונה כשהכלים העומדים לרשות סטיב קר מוגבלים ביחד לשנים הקודמות – וזה בדיוק מה שהוא עושה. הוא מעמיד ממוצעים של 29.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים, 6.3 אסיסטים וגם 1.0 חטיפות למשחק.
מי שלא נמצא ברשימה, אפשר לומר במפתיע, הוא יוקיץ', שכאמור נתן פייט אדיר לדונצ'יץ' לפנות בוקר, אבל מעבר לכך – המספרים שלו באמת מטורפים: 25.9 נקודות, 11.6 ריבאונדים, 10.9 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק. כן, אלו ממוצעים של טריפל דאבל. וכן, הוא מחזיק בינתיים במדד הכי גבוה בליגה ומדורג שלישי באסיסטים למשחק. ואת כל זה הוא עושה באחוזים גבוהים מאוד (44.4 אחוז מחוץ לקשת למשל).
3 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
לא שכחתם מישהו? ניקולה יוקיץ'
(צילום: AP)